حسین نوری:

قانون جدید کشتی به نفع من است/با تداوم حمایت های بیمه رازی قهرمان لیگ جهانی می شویم

فرنگی کار وزن 85 کیلو گرم تیم کشتی فرنگی بیمه رازی گفت:با توجه به نوع کشتی گرفتنم مطمئن هستم قوانین جدید به نفع من خواهد بود.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین نوری پس از قهرمانی تیم بیمه رازی در مرحله نهایی لیگ کشتی فرنگی باشگاه های کشور گفت: من در قانون قبلی و در خاک خیلی ضعیف بودم و امتیازات زیادی از دست می‌دادم اما در مقابل امتیازات زیادی در سر پا می گرفتم به همین منظور  از تغییر قانون بسیار خوشحالم و می‌توانم امیدوارم باشم تا مزد زحماتم را در این سالها بگیرم. چندین سال است که همواره بین نفرات اول و دوم بودم اما نتوانستم به حقم برسم که امیدوارم با تغییرات صورت گرفته یک مدال جهانی بگیرم.
وی در ادامه با اشاره به قهرمانی تیم بیمه رازی در مرحله نهایی رقابت های لیگ کشتی فرنگی باشگاه های کشور گفت:  
خوشبختانه حضور در لیگ کمک زیادی به بازگشت به شرایط آمادگی کرد و امیدوارم بتوانم این روند آمادگی را ادامه دهم.
نوری در پاسخ به این سوال که کشتی برتری مقابل سامان عزیزی به نمایش گذاشت گفت: تا به حال چندین بار با عزیزی کشتی گرفتم و معمولا برنده شدم قانون جدید خیلی به نفع من است و مسابقاتی را که قبلا در قانون قدیم حساس و نزدیک می‌شد و بعضا در خاک واگذار می‌کردم حالا به راحتی می‌توانم برنده باشم.
فرنگی کار وزن 85 کیلو گرم در پاسخ به این سوال که کشتی برتری مقابل سامان عزیزی به نمایش گذاشت گفت: تا به حال چندین بار با عزیزی کشتی گرفتم و معمولا برنده شدم قانون جدید خیلی به نفع من است و مسابقاتی را که قبلا در قانون قدیم حساس و نزدیک می‌شد و بعضاً در خاک واگذار می‌کردم حالا به راحتی می‌توانم برنده باشم.  
نوری در خاتمه با تشکر از حمایت‌های مسئولان بیمه رازی گفت: از کادر فنی و مجموعه بیمه رازی تشکر می‌کنم که زحمات بسیاری برای تیم کشیدند و از آنجا که هدف بعدی ما قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان و دفاع از اعتبار کشتی ایران است امیدوارم حمایت‌های مسئولان بیمه رازی همچنان ادامه داشته باشد تا بتوانیم در این رقابت نیز جام قهرمانی را بالای سر ببریم.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.