خیران شهرستان خمینی شهر از ابتدای ماه محرم امسال تاکنون بیش از 100 میلیارد ریال برای طرح توسعه بیمارستان ساعی این خطه کمک کردند که در میان این کمک ها خودروی شخصی و پرنده سخنگوی یک کودک نیکوکار 10 ساله دیده می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیرعامل بیمارستان ساعی خمینی شهرگفت: از مجموع 100 میلیارد ریال کمک های جمع آوری شده ، 85 میلیارد ریال به صورت نقدی و تعهدی و مابقی شامل طلا و جواهرات ، زمین ، خانه ، خودرو و اجناس غیر نقدی است.

جواد کمالی گروه های سنی کمک کنندگان برای ساخت این بیمارستان را نوزاد یک روزه تا کهنسالان عنوان کرد و گفت : در 20 روز گذشته ر حدود 2 هزار نفر در بیمارستان ساعی حضور یافتند و از مبالغ کمتر 50 هزار تومان تا مبلغ 500 میلیون تومان کمک کرده اند .

وی افزود : در روزهای اخیر صحنه های زیبای اهدا خودروی شخصی یک جوان ، پس انداز کودکان و سالخوردگان و اهدای زیور آلات بانوان را برای ساخت این بیمارستان شاهد بودیم.

مدیرعامل بیمارستان گفت: چند روز قبل کودکی 10 ساله با مراجعه به بیمارستان ساعی طوطی سخنگوی خود را به بیمارستان اهدا کرد که این پرنده از سوی خیران حاضر درمحل به مبلغ 27 میلیون ریال خریداری و پرنده نیز به کودک نیکوکار بازگردانده شد.

بیمارستان ساعی شهرستان خمینی شهر در استان اصفهان که در عرصه ای به وسعت هفت هزار و 500 متر مربع و زیربنای بیش از سه هزار متر مربع زیر بنا در سال 1349 به بهره برداری رسید؛ تکافوی جمعیت روز افزون و مهاجرپذیر این خطه را نمی دهد و بدین سبب با مشارکت خیران و کمک های مردمی طرح توسعه این واحد درمانی در 9 طبقه و در بیش از 30 هزار مترمربع زیربنا در دست ساخت است .



انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار