موسوی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مطرح بودن نام "محمدعلی نجفی" برای حضور در شورای شهر و شهرداری/ انتظار دولت کسب رای اعتماد از مجلس است


عضو شورای مركزی فراكسيون اميد گفت: نام نجفی برای حضور در انتخابات شورای شهر و شهرداری مطرح است لذا وی نمی تواند وقت خود را صرف وزارت آموزش و پرورش كند.

مطرح بودن نام "سيدابوالفضل موسوي" عضو شورای مرکزی فراکسیون امید در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سياسي باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به وزرای پیشنهادی دولت برای سه وزارتخانه آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و فرهنگ و ارشاد گفت: اعلام نام دانش آشتيانی برای تصدی وزارت آموزش و پرورش برای ما جای تعجب داشت زيرا در جلسه صبح فراكسيون نام نجفی مطرح بود.

وی تصريح كرد: با توجه به سابقه فعاليت نجفی در آموزش و پرورش وی امكان بالایی برای رای آوری در مجلس داشت.

موسوی با بيان اينكه برخی مباحث پيرامون نجفی مطرح است، تاكيد كرد: نام نجفی برای حضور در انتخابات شورای شهر و شهرداری مطرح است لذا وی نمی تواند وقت خود را صرف وزارت آموزش و پرورش كند، البته موضوع كسالت وی هم می تواند مزيد بر علت باشد.

نماينده مردم يزد ادامه داد: انتظار دولت این است که وزرای پيشنهادی رای اعتماد از مجلس دريافت كنند.

عضو شورای مركزی فراكسيون اميد با اشاره به اينكه تغيير دو تن از وزراي اقتصادی هم در فراكسيون عنوان شده است، افزود: تغيير اين دو وزير اقتصادی در دولت یازدهم بعید است زيرا تغيير اين سه وزير هم در حال حاضر چالشی براي دولت است.

موسوی درباره فضای مجلس نسبت به این سه وزیر پیشنهادی و نظر نمایندگان نسبت به آنها بيان داشت: سوال بسيار سختی است اما به هر حال دولت اميدوار به کسب رای اعتماد است.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار