اینستاگردی؛

سلفی طارمی با دوستانش/مهدی ماهانی در امام زاده صالح/ موفقیت از نگاه مجید صالحی

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان و ورزشکاران برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.

بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از پست های به روز شده هنرمندان و ورزشکاران را در اختیار شما کاربران قرار دهد.  

مجید صالحی نوشت:
"باید دنیا را کمی بهتر از آنچه تحویل گرفته‌ای، تحویل دهی.خواه با فرزند‌ی خوب.خواه با باغچه‌ای سرسبز. خواه با اندکی بهبود شرایط اجتماعی. و اینکه بدانی حتی اگر فقط یک نفر با بودن تو ساده‌تر نفس کشیده است، این یعنی تو موفق شده‌ای."
اینستاگردی

ارسلان قاسمی نوشت:
"وقتي برنده ميشوي، نيازي به توضيح نداري! وقتي مي بازي چیزی برای توضیح دادن نداری! هیتلر"
اینستاگردی

امید نورافکن نوشت:
"برای رسیدن باید موانع را از جلوی راه برداشت. با توکل بخدا قطعٱ آن خواهد شد که می خواهی."
اینستاگردی


مهدی ماهانی نوشت:
"صبور باشید. خداوند می داند چکار می کند. خداوند می داند برای شما چه چیزی بهتر است. او نتیجه نهایی را می تواند ببیند ولی شما نمی توانید. تمام مسائل، دل شکستگی ها، مشکلات و تأخیر در رسیدن پاسخ همه آن چیزهایی که شما را وادار می کند بپرسید «چرا؟»، روزی در نور عشق الهی، برایتان روشن خواهند شد."
اینستاگردی

مهدی طارمی نوشت:
"با داداشاي گلم كه هميشه همراه من هستند."
اینستاگردی


غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نوشت: 
"اين من و (جعفرزاده ايمن آبادي) اين نوه ناز شهيد مدافع حرم شهيد دوربين بنام ياسمن زهرا كه درديدار با خانواده شهيد با حرفهاي شيرين و با مزه اش مجلس را متحول كرد."
اینستاگردی

بهاره رهنما نوشت:
"صدايم كه مي كني: خورشيد خانم بند دلم باز مي شود، تمام تاريكي ها ي تنم ميريزند روي زمين و از ابهت صداي مردانه ات به زير تخت مي خزند؛ و من چاره اي جز درخشيدن ندارم چونان كه انگار هزار سال خورشيد بوده ام."
اینستاگردی

علیرضا بیرانوند نوشت:
"يه روز خيلي خوب با دوستان و هم تيمي هاي عزيز"
اینستاگردی

رامبد جوان نوشت:
"تو فصل سرما حواستون به گربه ها باشه"
اینستاگردی

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار