مشهد؛

اعمال قانون خودروهای باری

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد از اعمال قانون خودروهای باری پارک شده در سطح شهر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین مختاری گفت: در راستای مدیریت تردد و جلوگیری از پارک حاشیه ای خودروهای سنگین و نیمه سنگین در معابر شهری اقدام به احداث و راه اندازی توقفگاه ناوگان باری میثاق در حد فاصل میثاق 34 و عصمتیه به عنوان اولین توقفگاه استاندارد و ایمن کشور و توقفگاه نمایشگاه از جمله آن ها می باشد.
وی افزود: توقفگاه نمایشگاه در دو پارکینگ مجزا و با ظرفیت 250 دستگاه و توقفگاه میثاق نیز با ظرفیت 500 دستگاه راه اندازی شده اند.
مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد ادامه داد: تمامی رانندگان حوزه حمل و نقل بار درون شهری می توانند از خدمات و امکانات این توقفگاه ها استفاده کنند که در این راستا جهت بهره مندی ناوگان از تخفیفات ویژه و سهولت دریافت وجه از رانندگانی که تمام روزهای ماه از فضای توقفگاه استفاده می کنند در دسته های خودروهای سنگین و نیمه سنگین بصورت هزینه به صورت کارت اعتباری دریافت می شود.
حسین مختاری بیان کرد: نمازخانه، پارکینگ هوشمند، دوربین نظارتی، فضای سبز، سرویس بهداشتی و پاسخگویی 24 ساعته جهت مراجعین از جمله ویژگی‌های استاندارد ترین توقفگاه ناوگان باری کشور است.
وی گفت: در خصوص توقفگاه ناوگان باری نمایشگاه نیز یکسری تسهیلات ویژه همچون امکاناتی از قبیل نمازخانه، سرویس بهداشتی، دوربین مداربسته، فضای سبز، پارکینگ هوشمند و کارواش و... جهت رفاه رانندگان ناوگان حمل و نقل بار در نظر گرفته شده است.
حسین مختاری افزود: تملک توقفگاه ناوگان باری میامی ویژه تانکرهای فاضلاب نیز انجام شده است که بزودی عملیات اجرایی آن آغاز می شود.
انتهای پیام//ی.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار