اقدام مضحک دو تروریست در سوریه؛ قرعه‌کشی برای منفجر شدن!

پس از اختلاف 2 تروریست عضو داعش در سوریه برای اجرای عملیات انتحاری، یک تکفیری دیگر پیشنهاد برگزاری قرعه‌کشی را به آن‌ها داد.

اقدام مضحک دو تروریست در سوریه؛ قرعه‌کشی برای منفجر شد!به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، داعش، ویدیویی را از قرعه کشی ۲ نفر عناصر این گروه تروریستی برای انجام عملیات انتحاری منتشر کرد. 

این دو تروریست، که یکی تونسی و دیگری سوری هستند، در یکی از مناطق تحت کنترل داعش در حلب برای انجام عملیات انتحاری قرعه‌کشی کردند. 

سایت وطن تأکید کرد پس از اختلاف این دو تروریست داعشی برای انجام عملیات، یکی دیگر از عناصر قفقازی داعش پیشنهاد کرد که قرعه‌کشی کنند. 

تروریست تونسی در این قرعه کشی برنده شد و مسئولیت اجرای حمله انتحاری را برعهده گرفت. 

گفته می‌شود، داعش ساخته و پرداخته سرویس‌های اطلاعاتی و جاسوسی آمریکایی و صهیونیستی است و تفکرات آن برخاسته از وهابیت است؛ «ابوبکر بغدادی،» سرکرده اصلی گروه تروریستی داعش، در دوران حضور اشغالگران آمریکایی در عراق، در زندان بوکا در اختیار آمریکایی‌ها بود. با ایجاد این گروه، شمار قابل توجهی از افراطی‌ها از کشورهای مختلف حتی آمریکا و کشورهای اروپایی، در سایه سکوت مقامات آن کشور‌ها و با همکاری سرویسهای اطلاعاتی غربی و همپیمانان آن‌ها در منطقه به راحتی توانستند به این گروه تروریستی ملحق شوند. اما اکنون بازگشت این تروریست‌ها به یکی از بزرگ‌ترین مشکلات کشورهای غربی تبدیل شده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۸ ۰۲ آبان ۱۳۹۵
خاک تو سرشون دیوونه ها
آخرین اخبار