در شش ماهه نخست امسال بیش از 100 هزار بازرسی از واحدهای اقتصادی استان صورت گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،محمد رفیع سلطانزاده مدیر بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: در شش ماهه نخست سالجاری بیش از 100 هزار بازرسی از واحدهای اقتصادی استان صورت گرفته است.

مدیر بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان افزود: از کل بازرسی‌های صورت گرفته، 3 هزار و 132 متخلف با تعداد 3 هزار و 553 تخلف شناسایی و برای آنها پرونده تشکیل و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

وی ارزش ریالی این پرونده‌ها را بیش از 14 میلیارد و 900 میلیون ریال عنوان کرد.

سلطانزاده افزود: طی این مدت تعداد 829 گشت مشترک نیز با دستگاه‌های مرتبط از جمله تعزیرات حکومتی، بهداشت و غیره نیز برگزار شده است.

وی بیان کرد: در این مدت و با مشارکت هم استانی‌ها 1115 گزارش نیز از طریق ستاد خبری این سازمان به صورت تلفنی و از طریق سامانه 124، کتبی از طریق ناظرین افتخاری و حضوری نیز اخذ شده که پس از بررسی‌های صورت پذیرفته توسط بازرسان 587 گزارش منجر به کشف تخلف، 514 گزارش غیرمتخلف و 14 گزارش نیز در دست پیگیری است.

سلطانزاده از هم استان‌ها خواست هرگونه تخلف اقتصادی را از طریق سامانه تلفنی 124 این سازمان اطلاع دهند تا در سریع‌ترین زمان ممکن به گزارش آنها رسیدگی شود.

انتهای پیام/گ
برچسب ها: بازرسی ، واحدهای ، اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار