جدال سویا و اتلتیکو مادرید برای صدر جدول / رئال مادرید میزبان اتلتیکو بیلبائو

روز سوم رقابت های لالیگای اسپانیا در حالی انجام می شود که تیم های اتلتیکو مادرید، سویا و رئال مادرید به دنبال پس گرفتن صدر جدول از بارسلونا هستند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛در روز سوم دیدار های هفته نهم لالیگای اسپانیا، پنج دیدار انجام می شود که 2 بازی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند. پیش از این تیم های بارسلونا و والنسیا به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت آبی و اناری پوشان موفق شدند با پیروزی 3 بر 2 مقابل والنسیا به صورت موقتی به صدر جدول صعود کرد.

سویا – اتلتیکو مادرید :

تیم اتلتیکو مادرید به مربی گری سیمئونه در 8 بازی ابتدایی فصل موفق شده است با کسب 5 پیروزی و 3 تساوی با 19 امتیاز در رتبه دوم قرار گیرد. اتلتیکو مادرید در این فصل عملکرد بسیار خوبی داشته است و بازیکن فرانسوی این تیم یعنی آنتونی گریزمن ستاره بی چون و چرای این تیم بوده است. اتلتیکو با پیروزی در این مسابقه می تواند به رتبه نخست صعود کند. 

در سمت دیگر تیم سویا هم در این فصل به روزهای اوج بازگشته و بازی های بسیار خوبی را از خودش به نمایش گذاشته است. سویا هم مانند اتلتیکو در 5 بازی به پیروزی رسیده است و به 2 مساوی و 1 شکست دست یافته است. این تیم با 17 امتیاز پس از رئال مادرید در رتبه چهارم جدول قرار گرفته است و امید دارد با پیروزی مقابل اتلتیکو در جمع تیم های بالای جدول باقی بماند.

این مسابقه در ورزشگاه خانگی سویا برگزار می شود.

رئال مادرید – اتلتیکو بیلبائو :

دیگر بازی حساس این هفته دیدار سفید پوشان مادریدی با بیلبائو است. رئال مادرید مانند فصل های پیش در جمع تیم های بالای جدولی برای قرار گرفتن در صدر جدول به رقابت می پردازد. رئال مادرید با 5 پیروزی و 3 تساوی با 18 امتیاز با تیم اتلتیکو مادرید هم امتیاز و در رتبه سوم قرار گرفته است. رئالی ها با پیروزی در این بازی می توانند در صورتی که اتلتیکو مادرید مقابل سویا به پیروزی نرسد، به صدر جدول صعود نمایند.

 این بازی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد.

البته رئال بازی آسانی را در پیش ندارد و باید با اتلتیکو بیلبائویی بازی کند که با 5 پیروزی و 3 باخت، با 15 امتیاز در رتبه ششم جدول قرار دارد.

سلتاویگو – دیپورتیوو لاکرونیا :

تیم سلتاویگو در این 8 مسابقه به 3 پیروزی ،‌1 تساوی و 4 باخت دست یافته است و با 10 امتیاز در رتبه سیزدهم جدول قرار دارد.  این تیم در فصل جدید 16 گل را دریافت کرده و دفاع بسیار متزلزلی داشته است. اما تیم دیپورتیوو لاکرونیا وضعیت بدتری نسبت به حریفش دارد. این تیم با 2 پیروزی،‌2 تساوی و 4 شکست و با فقط 8 امتیاز در رتبه هفدهم قرار گرفته است.

مالاگا – لگانس :

تیم مالاگا در فصل جدید لالیگا فقط 2 بار به پیروزی رسیده است و 3 بازی را با شکست و 3 بازی را با تساوی به پایان رسانده است. این تیم با 9 امتیاز در رتبه چهاردهم جدول قرار دارد. تی لگانس هم وضعیت خیلی بهتری ندارد و با تنها 1 امتیاز بیشتر در رتبه یازدهم جدول لالیگا قرار دارد.

ویارئال – لاس پالماس :

تیم ویارئال از جمله تیم های بالای جدولی است که نیم نگاهی نیز به دیدار تیم های سویا و اتلتیکو مادرید دارد تا به رتبه های بالای جدول دست پیدا کند. ویارئال در این 8 مسابقه به 4 پیروزی و 4 شکست دست یافته و از جمله تیم های بدون شکست این فصل لالیگا بوده است. ویارئال در فصل جدید 16 امتیاز دارد در رتبه پنجم قرار دارد. تیم لاس پالماس با با 3 پیروزی و 12 امتیاز در رتبه هشتم جدول قرار دارد.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار