تور اوکیناوا رقابت بعدی پیشگامانی هابرای کسب امتیاز

تیم دوچرخه سواری پیشگامان کویر یزد برای حضور در صدر جدول آسیایی آماده حضور در تور اوکیناوا ژاپن می شود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛تیم پیشگامان کویر یزد به منظور حضور در تور بین المللی جالاجای عازم مالزی شده بود و طی 5 مرحله در این رقابتها در مجموع تیمی و در رقابتهای انفرادی اول شد.

رحیم امامی در این تور چهار شد و آروین معظمی گودرزی نیز صاحب پیراهن طلایی شد در مجموع تیمی طبق رنکینگ آسیا تیم پیشگامان کویر یزد در جایگاه دوم رقابت ها قرار دارد.

رقابتها از شهر کوالالاموپور آغاز شد و در شهر ناکوالاترنگانو پایان یافت همچنین  این رکابزنان در مرحله اول تا پنجم مسافت 850 کیلومتر را رکاب زدند .

در این خصوص با رحیم امامی رکابزن تیم پیشگامان کویر یزد مصاحبه ای انجام دادیم که وی اظهار کرد:در این مسابقات تیم های کشورهای مالزی،اندونزی،فیلیپین،استرالیا و ژاپن حضور داشتند و نتیجه ای که در تور جالاجای مالزی به دست آوردیم خوب بود همچنین آروین معظمی گودرزی صاحب پیراهن طلایی این رقابت ها شد .

وی افزود:البته تیم پیشگامان کویریزد در رنکینگ آسیایی پس از تیم شهرداری تبریز در جایگاه دوم قرار دارد وامیدوارم که در رقابتهای آینده ارتقا پیدا کنیم.

امامی در ادامه تصریح کرد:باید ریکاوری انجام دهم و تمرینات را آغاز کنم تا  برای 23روز دیگر که قرار است در تور اوکی واینا ژاپن شرکت کنیم نتایج نسبت به سال گذشته بهتر باشد پس از این تور،رقابتهای تور فوژو چین را در پیش داریم .

رکابزن تیم پیشگامان کویر یزد در خصوص وضعیت جوی هوای تبریز و چگونگی تمرین در سرمای این شهر تاکید کرد: تقریبا به وضعیت جوی این شهر عادت کرده ام با اینکه هوا سرد است اما باید تمرین کنیم تا در ژاپن بتوانم خوب رکاب بزنم زیرا در ژاپن هم این وضعیت آب و هوایی حاکم است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.