رییس هیات شطرنج خوزستان از برتری شطرنج بازان استان در پیکارهای شطرنج برق‎آسا (ریتد)، گرامی‌داشت هفته تربیت‎بدنی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالامیر خطیب‌زاده، رییس هیات شطرنج استان بیان داشت: ‌این مسابقات با شرکت 49 ورزشکار مرد و زن از شهرهای آبادان،‌ خرمشهر، ماهشهر، اندیمشک، شوش، شوشتر و اهواز، پنج‎شنبه (29 مهرماه) در خانه شطرنج اهواز به انجام رسید.

وی افزود:‌ در این مسابقات که در هفت دور و به روش سوئیسی برگزار شد، مجتبی یوسفی و سید محمود قاری‌زاده هر دو از اهواز با کسب 6 امتیاز و بر حسب پوئن‌شکنی رده‌های اول و دوم را به خود اختصاص دادند.

رییس‌ هیات شطرنج خوزستان اظهار داشت:‌ بهروز فولادی، پویا یوسفی و محمد حمیداوی نیز هر سه از اهواز و با کسب 5.5 امتیاز، براساس پوئن‌شکنی در مکان‌های سوم تا پنجم ایستادند.

خطیب‌زاده خاطرنشان‌کرد:‌ در پایان مسابقات به پنج نفر برتر به همراه آرین چینی‎ساز (بهترین بازیکن زیر 16 سال)، محمدمهدی قربانی (بهترین بازیکن زیر 14 سال)، اوریا شکیبا (بهترین بازیکن زیر 10 سال)، نازنین شریفی (بهترین بانوی شرکت‎کننده) و فرشید قاسمی‎بابااحمدی (امتیازآورترین پیشکسوت) لوح قهرمانی و جوایز ارزنده‌ای اهدا شد.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار