نماينده سيستان و بلوچستان در مسابقات ملي مناظره دانشجويي حضورپیداکرد.

سرگروه تیم تدبیر گفت: تيم دانشجويي تدبير به نمايندگي از استان سيستان و بلوچستان در پنجمين مرحله مسابقات ملي مناظره حضور خواهد داشت.

مصطفي نادري افزود: مرحله منطقه اي اين مسابقات با شركت 16تيم از شرق كشور يكم تا پنجم آبان به ميزباني دانشگاه فردوسي مشهد برگزار می شود و اين اولين حضور نماينده سيستان و بلوچستان در اين سطح مي باشد.

وي افزود: اين تيم درمرحله استاني كه ارديبهشت سال جاري به همت جهاد دانشگاهي و به ميزباني دانشگاه سيستان و بلوچستان برگزارشد موفق به كسب رتبه اول شد.

سرگروه تيم تدبير در ادامه گفت:اين تيم متشكل از4 دانشجو از دانشگاههاي سیستان و بلوچستان و علوم پزشكي زاهدان است و دكتر محمودرضا ميري بعنوان عضو هيئت علمي اين تيم را همراهي خواهند كرد و درصورت كسب مقام اول تا چهارم به مرحله كشوري كه آذرماه درتهران برگزار مي شود راه خواهد يافت و تيم برتر كشوري موفق به كسب نشان ملي خواجه نصيرالدين طوسي خواهد شد.

مسئول سابق بسيج دانشجويي دانشگاه سيستان و بلوچستان در پايان گفت: رهبرمعظم انقلاب درابلاغ سياست هاي كلي علم و فناوري به آزاد انديشي علمي،تبادل آراء و تضارب افكار اشاره فرمودند كه نشان از تدبير ايشان دارد و اين تيم نيز در لبيك به فرمايشات رهبري و ترويج فرهنگ صحيح آزاد انديشي و نظريه پردازي در دانشگاه ها از هيچ كوششي دريغ نخواهد كرد.
 
همچنین تیم تدبیر روز گذشته در دور اول مسابقات منطقه ای شرق کشور، توانست با عبور از حریفان به مرحله یک هشتم پایانی راه یابد.
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار