یک دستگاه خودروی مزدا وانت در زمان سوخت‌گیری در پمپ گاز شهرستان خرامه دچار انفجار شد.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ ظهر روز گذشته (شنبه) یک دستگاه خودروی مزدا وانت در حین سوخت‌گیری در پمپ گاز شهرستان خرامه استان فارس دچار انفجار شد. تصاویری از خسارات این انفجار را مشاهده می‌نمایید.

منبع: زارع – فارس (خرامه)

انفجار مزدا وانت در جایگاه سی ان جی + تصاویر


انفجار مزدا وانت در جایگاه سی ان جی + تصاویر

انفجار مزدا وانت در جایگاه سی ان جی + تصاویر

انفجار مزدا وانت در جایگاه سی ان جی + تصاویر

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Reza
۱۲:۱۶ ۱۰ آذر ۱۳۹۵
اگه بتونیم یه مخزن خوب تولید کنیم دیگه چیزی کم نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۰۲ آبان ۱۳۹۵
یعنی نمیتونیم مخزن سی ان جی تولید کنیم که منفجر نشه مخزن سی ان جی +پراید =انفجار خسارت
Germany
حمید
۰۰:۴۶ ۰۳ آبان ۱۳۹۵
چطوره که خودرو ،فرسوده میشه اما کپسول گاز نمیشه؟
از سال 84 تا کنون این همه خودرو گاز سوز تولید شدن اما هیچ کنترل و نظارتی وجود نداره که مخازن عوض بشن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۴ ۰۲ آبان ۱۳۹۵
واقعا سی ان جی چیز مزخرفیه
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۶:۲۱ ۰۲ آبان ۱۳۹۵
سیستمهای گاز سوز احتیاج به سرویس سالیانه و داشتن گواهی سلامت سالیانه داره .اروپا که اینجوریه ایا ایران هم هست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۰۲ آبان ۱۳۹۵
مطمئن باشين بنز و بي ام و و فورد و تويوتا و خيلي شاخاي ديگه خودو سازي اگر اين سيستم سوخت خوب بود قبل اينکه ايران از 24سال پيش شروع کنه به توقف پيشرفت تو توليد ( ببخشيد اسم توليد ميزارم روش ) پژو عزيزان،اونا اين سيستمو پياه ميکردن.کي مردم ميخوان دست از اين بمباي سيار بکشن من نميدونم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۰۲ آبان ۱۳۹۵
توی کرج از سالیان دراز اجازه سوخت گیری به این خودرو رو جایگاهدارن نمیدهند من خودم آگهی ممنون بودن سوخت گیری این خودرو رو توی کرج خوندم حالا چطوری این خوددو توی شهرستان یاد شده تونسته بره داخل جایگاه جای سوال داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۰۲ آبان ۱۳۹۵
تنها راه بروزرسانی روزانه خودروها میباشد . چون یک خودرو با طرح و نقشه بیست سال قبل در حال تولید است که این روند مثلا در آلمان 2 الی 3 سال نهایتا پنج سال است و تولید مدل قدیمی و بوروزرسانی نشده کنار گذاشته میشود .
قدیمی ها میگویند فلانی التیماتون داده حتما بیائید برای فلان کار آدم مهمی هم هست همه هم میروند .
الان اگر قانون اولتیماتون بدهد به شرکتهای خودرو سازی که در عرض 2 ماه باید خودرو دارای استاندارد های بنز و بی ام و تولید شود و تولید فعلی متوقف شود وگرنه تمام نمایندگی ها را پلم میکنیم و این دستور به هیچ وجه تغییر نمیکند خب در این شرایط است که شرکت های خودرو سازی متحد میشوند و خطوط تولید و قطعه سازی و کیفیت امنیت آرامش را پیاده میکنند در آن صورت صنعت خودرو به جای عرضه خودرهای خارجی مدلهای مختلف ایرانی را با سرعت بالا وارد بازار میکند .
اینجا یک بحث است و آن هم منابع مالی شرکت ها . پیشنهاد من برای جبران مالی شرکت های خودرو سازی خریداری شرکت های تولیدی بزرگ کشور و برداشتن سود از قروش خودرو و صرف این هدف بر روی واحدهای تولیدی غیر میباشد . چون سود بر روی خودروهای ضعیف چه هنری است ؟ پس نتیجه میگیریم شرکتهای خودروسازی میتوانند سود خود را صرف شرکتهای مکمل کنند مثلا شامپو یا تخم مرغ یا نانوایی و یا کشاورزی یا تولید عسل و صنعت خودرو را شرافتی ارتقا دهند .
همان طور که میدانید هوشمندسازی خودروها گامی مهم در پیشگ گیری از بسیاری جنایت ها خواهد بود . با نصب دوربین و .. بر روی حمل نقل عمومی و کامیون ها . میدانید که اگر بخواهیم خودرو مدرن بسازیم حتی برای بنز هم هنوز جای کار زیاد وجود دارد پس هیچ وقت ارتقا را دیر ندانید . الان هم میشود شروع کرد .شروع نکردن به منزله شکست است .