فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان های کشور گفت: اصلاح مجرمان در زندانها ضامن نظم و امنیت جامعه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سرهنگ محسن ایزدخواه گفت: امنیت زندان ها بستر مناسب فعالیت های اصلاحی و تربیتی زندانیان را فراهم می سازد .
 وی با اشاره به ضرورت استقرار نظم وامنیت پایدار در زندان ها به عنوان اولویتی مهم و مورد تاکید دکتر جهانگیر رییس سازمان زندانهای کشور یادآور شد: توسعه تعاملات با دستگاههای اجرایی و رفع مشکلات پیش رو، عامل تحقق اهداف اصلاحی وتربیتی سازمان زندان ها وموجب تامین امنیت اجتماعی در جامعه است.
 ایزدخواه اظهارکرد: درسایه اجرای موفق برنامه های فرهنگی و تربیتی زندان های کشور که بر پایه نظم و امنیت صورت پذیرفته ۸۵۰۰ نفر از زندانیان موفق به حفظ قرآن کریم شده و این برنامه های موثر در سایر حوزه ها از جمله اشتغال وحرفه آموزی زندانیان هم ادامه دارد.
 فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان های کشور در ادامه آموزش های مداوم و رسیدگی به وضعیت خدمتی کارکنان یگان حفاظت به ویژه سربازان وظیفه را رویکردی مهم وموثر بر بهبود فعالیت ها توصیف کرد ویادآور شد: علی رغم وجود برخی مشکلات وکمبودها آمار بروز مسائل امنیتی در زندان های کشور بسیار پایین است.
ایزدخواه با قدردانی از مجموعه مدیریتی زندان های کرمانشاه اقدامات انجام شده در مراکز تامینی و تربیتی این استان را بسیارمطلوب ارزیابی کرد.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.