قزوین؛

سوم آبان انتخابات شوراهاي دانش آموزي

نوزدهمین دوره انتخابات شوراهاي دانش آموزي سوم آبان در دو هزار مدارسه استان قزوین برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین افزود: همه دانش آموزان پايه سوم ابتدايي و بالاتر حق نامزد شدن و شركت در این انتخابات را دارند.

سالا قاسمی ، تعداد اعضای شورای دانش آموزی در مدارس ابتدايي تا 100 دانش آموز را  5 عضو اصلي و 2 عضو علي البدل، از 100 تا 150 دانش آموز 7 عضو اصلي و 2 عضو علي البدل و بيش از 150 دانش آموز را 9 عضو اصلي و 2 عضو علي البدل اعلام کرد.

قاسمی اضافه کرد: در مدارس متوسطه دوره اول و دوم تا 250 دانش آموز 5 عضو اصلي و 2 عضو علي البدل، از 250 تا 350 دانش آموز 7 عضو اصلي و 2 عضو علي البدل، از 250  تا 350 دانش آموز 9 عضو اصلي و 2 عضو علي البدل و از 550 دانش آموز بیشتر  11 عضو اصلي و 2 عضو علي البدل  انتخاب
مي شوند.

 میرکل آموزش و پرورش استان قزوین تأکید کرد: دانش آموزان در صورت تمایل دو هفته قبل از انتخابات در دفتر مدرسه ثبت نام و به  مدت پنج روز قبل از انتخابات دیدگاه ها، نظرات و برنامه های خود را تبلیغ می کنند.

آیین نمادین استانی نوزدهمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی ساعت 9 و نیم آبان در دبیرستان همت یاران یک شهر محمدیه برگزار می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار