معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر کرمان گفت : دومین اردوی توان افزایی اعضای تیم واکنش سریع با هدف آمادگی و ارتقای دانش علمی و عملیاتی برگزار شد.

اردوی توان افزایی تیم های واکنش سریع هلال احمربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان ، محمد حیدری پور با اشاره به اهمیت آمادگی نیروهای امدادی برای تلاش در جهت کاهش اثرات بلایای طبیعی افزود: با توجه به آغاز دور جدید فعالیت تیم های واکنش سریع در استان، دومین اردوی توان افزایی ،در منطقه کوهستانی جوپار برگزار شد.

وی گفت : برای داشتن سرعت عمل مناسب و حضور به موقع در بروز مخاطرات، در هر شهرستان یک تیم واکنش سریع تشکیل می شود که اعضای این تیم قابلیت حضور در عملیاتهای مختلف را دارند.
حیدری پور گفت : هدف از برگزاری این دوره توان افزایی، افزایش سطح آگاهی و توان اعضای تیم های ERT معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان بوده است.

وی افزود : این تیم ها براي امدادرساني درسوانح وحوادث مترقبه وغيرمترقبه تشكيل شده و اعضای تیم در مقاطع مختلف پس از باز آموزی و توان افزایی، برای ادامه فعالیت مورد ارزیابی قرار گرفته و در صورت بروز حوادث و سوانح استانی و ملی به عنوان نجاتگران مجرب، حضور خواهند یافت.

انتهای پیام /ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار