تیم های فوتبال بارسلونا و والنسیا امشب ( شنبه) در ورزشگاه مستایا به مصاف یکدیگر می روند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛در روز نخست هفته نهم رقابت های لالیگا اسپانیا در مهمترین بازی هفته تیم های والنسیا و بارسلونا به مصاف یکدیگر می رود. 

تیم فوتبال بارسلونا در حال حاضر در جدول لالیگای اسپانیا در رتبه عجیب پنجم قرار گرفته است. بارسلونا در رقابت های امسال لالیگا 5 پیروزی، 1 تساوی و 2 شکست به دست آورده است و با 16 امتیاز در رتبه چهارم قرار دارد. تیم والنسیا نیز در این فصل اصلا وضعیت مناسبی ندارد و با فقط 9 امتیاز و 5 شکست در رتبه پانزدهم جدول قرار گرفته است.

البته تیم بارسلونا با به پایان رسیدن مصدومیت لیونل مسی دوباره به روز های اوج خودش بازگشته است. آبی و اناری پوشان در 2 بازی اخیرشان مقابل دیپورتیوو لاکرونیا و منچستر سیتی ، 8 گل به ثمر رسانده اند. 

آبی و اناری پوشان قصد دارند با پیروزی مقابل والنسیایی که اصلا ثبات نداشت ه است،‌خودشان را به صدر جدول نزدیکتر کنند.

جدال آبی و اناری پوشان با والنسیا در مستایا

دو مدافع اسپانیایی تیم بارسلونا یعنی جوردی آلبا و جرارد پیکه در دیدار این تیم در لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچستر سیتی مصدوم شدند و قادر به همراهی این تیم در این مسابقه نیستند.  آلبا 2 هفته و پیکه 3 هفته نمی توانند تیم بارسلونا را همراهی کنند. 

تیم والنسیا در فصل جدید عملکرد بسیار ضعیفی داشته است. این تیم در 5 بازی اخیرش دفاع متزلزلی داشته و نتوانسته است به کلین شیت برسد. البته خبر خوب برای هواداران والنسیا این است که نانی، مانگالا و گارای سه بازیکن کلیدی این تیم در این بازی می توانند به میدان بروند و تنها غایب آنها سکوییرا است.

بارسلونا در 13 بازی خارج از خانه اخیرش موفق شده است در هر بازی خداقل 2 گل به ثمر برساند. در سمت دیگر، والنسیا در 5 بازی از 6 بازی خانگی اخیرش مغلوب حریفان شده است.

ترکیب احتمالی والنسیا : آلور ،‌مونتویا،‌مانگالا، گارای،‌گایا،‌سوارز، پرز،‌نانی ،‌پارخو،‌کنسلو،‌رودریگو

ترکیب احتمالی بارسلونا : ترشتگن،‌روبرتو،‌ماسکرانو،‌پیکه،‌دینه، بوسکتس،‌راکیتیچ،‌اینیستا،‌نیمار، سوارز،‌مسی

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار