مدیر مسئول انتشارات «نوید شیراز» بیان کرد: کسی جلوی انتشار کتاب‌هایی را که طاهره صفارزاده برای چاپ و نشر به من سپرده بود، نگرفت.

در روزهای اخیر فاطمه راکعی در نشستی با عنوان «همیشه در راه ...» بیان کرد که گویا جلوی انتشار برخی از آثار طاهره صفارزاده که برای چاپ و نشر به انتشارات «نوید شیراز» سپرده شده بود، گرفته شده و این کتاب‌ها آنچنان که باید و شاید در دسترس مخاطبانشان قرار نگرفته‌اند.

ما نیز به همین بهانه به سراغ علی نویدگویی، مدیرمسئول انتشارات «نوید شیراز» رفتیم و در این باره گفتگویی با وی انجام دادیم.

علی نویدگویی، مدیرمسئول انتشارات «نوید شیراز» در خصوص چگونگی انتشار کتاب‌های طاهره صفارزاده که برای  چاپ و نشر به وی سپرده شده بود، به خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در اصل کسی جلوی انتشار کتاب‌های طاهره صفارزاده را نگرفت. وی درست در دوران دفاع مقدس و زمان بمباران شهرها پیشنهاد انتشار هفت عنوان از کتاب‌هایش را به من داد. 

وی افزود: من در همان روزها با اتوبوس از شیراز به تهران آمدم و با کمک حجت الاسلام و المسلمین سید محمود دعایی این کتاب‌ها را در چاپخانه 17 شهریور منتشر کردم؛ البته با توجه به مشکلاتی که در آن روزها بر سر راه فعالان نشر قرار گرفته بود، کتاب‌های صفارزاده با تیراژ بالایی منتشر نشدند.

مدیر مسئول انتشارات «نوید شیراز» خاطرنشان کرد: بعد از آن صفارزاده برای انتشار کتاب‌هایش با ناشران دیگری صحبت کرد.



انتهای پیام/


 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.