سرمربی گیتی پسند اصفهان گفت: تیم شهرداری ساوه بسیار خوب بازی کرد و با برنامه‌ و هماهنگی بالایی که بین بازیکنانش بود مقابل ما ظاهر شد.

رضا لک سرمربی گیتی پسند اصفهان در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،در خصوص دیدار این تیم با شهرداری ساوه گفت: از لحاظ شرایط بازی و نتیجه این دیدار قابل قبول بود اما من از لحاظ فنی اصلا از بازیکنانم راضی نبودم، ما در فاز حمله و در فاز دفاع اصلا خوب کار نکردیم و توپ‌های زیادی را از دست دادیم و اگر بخواهیم در قد و قواره یک قهرمان ظاهر شویم باید عملکردمان را بهبود ببخشیم.
 تیم شهرداری ساوه نیز خیلی خوب بازی کرد و بسیار تیم با برنامه‌ای بود و با هماهنگی بالایی دربرابر ما ظاهر شد.

وی ادامه داد: در ابتدا نیمه دوم بازیکنان تیم ما کمی ضعیف بازی را آغاز کردند اما در ادامه توانستیم به بازی برگردیم و اختلاف را زیاد کنیم اما در پایان متاسفانه نتوانستیم از موقعیت‌ها به خوبی استفاده کنیم و این نتیجه در پایان بدست آمد.


سرمربی گیتی پسند اصفهان در ادامه در خصوص بازی هفته آینده این تیم در مقابل فرش‌آرا مشهد بیان کرد: این تیم نسبت به پارسال خیلی بهتر شده است و در مسابقات لیگ عملکرد بهتری داشته است و ما با دیدن فیلم‌های بازی این تیم و آنالیز آنها سعی می‌کنیم با شناخت کامل راهی این دیدار شویم. مسئله مهم ریکاوری بازیکنان ملی‌پوش گیتی پسند بعد از بازی‌های جام‌جهانی است زیرا هنوز این بازیکنان از لحاظ روحی و روانی به شرایط بازی در مسابقات لیگ برتر بازنگشته‌اند و امیدوارم این مشکل زودتر حل شود.


لک در پایان در پاسخ به سوالی در مورد عملکرد دفاعی تیمش گفت: تیم ما بازیکنان حجومی زیادی دارد و حرکت رو به جلو تیم ما بسیار زیاد است و این طبیعی است که کارهای دفاعی ما از کارهای حجومی ضعیف‌تر باشد البته از وقتی که من به این تیم اضافه شده‌ام تمرکزم بیشتر روی کارهای دفاعی بوده است، البته از لحاظ دریافت ها در مسابقات لیگ نسبت به تیم‌های دیگر شرایط بهتری داریم اما بازهم باید بهتر شویم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار