سمنان با 80 درصد مشارکت در سرشماری اینترنتی، استان اول کشور شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ دبیر ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن 95 استان سمنان گفت: ثبت نام اینترنتی مردم این استان در سرشماری تا صبح شنبه یکم آبان 95 با 80 درصد مشارکت، به پایان رسید و این استان در بین استانهای کشور در جایگاه نخست قرار گرفته است.
رضا عبدالله زاده افزود: 540 هزار و 500 نفر از جمعیت استان سمنان، شامل 173 هزار و500 خانوار به صورت اینترنتی در سرشماری عمومی نفوس و مسکن 95 ثبت نام کرده اند که معادل 80 درصد پوشش خانوار ثبت نامی است.
وی تصریح کرد: در شاخص های پوشش خانوار و ثبت نام اینترنتی به نسبت جمعیت در کشور، استان سمنان در سرشماری عمومی نفوس و مسکن 95 رتبه اول کشور را دارد و استان بوشهر در جایگاه دوم است.
عبدالله زاده افزود: میزان پیشرفت ثبت نام اینترنتی مردم شهرستان های استان سمنان در سرشماری عمومی امسال مشخص شده است و مردم شهرستان های میامی با 98 درصد و سرخه با 96 درصد پیشرفت کار، در جایگاه اول و دوم قرار دارند.
وی میزان درصد پیشرفت کار در مهدیشهر را 93، در دامغان 92، در شاهرود 83، در آرادان 82، در گرمسار 81 و در سمنان را 62 درصد اعلام کرد.
 دبیر ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن 95 استان سمنان گفت: 218 آمارگیر اطلاعات بیش از 217 هزار خانوار استان سمنان را در مرحله ثبت نام حضوری سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 95 ثبت می کنند.
انتهای پیام / د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار