شهرکرد؛

پایان مرحله نخست سرشماری عمومی نفوس و مسکن

همزمان در سراسر کشور، مرحله نخست سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1395 به پایان رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ رئیس سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری، از پایان مرحله نخست سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1395 در ساعت 24 روز گذشته جمعه 30 مهر خبر داد.

حبیب الله وفایی گفت: 349 هزار و 929 نفر از جمعیت این استان در قالب 98 هزار و 346 خانوار در این مرحله از سرشماری به صورت اینترنتی ثبت نام کردند.

وی با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری حائز رتبه 15 کشور در اجرای مرحله نخست هشتمین سرشماری عمومی نفوس و مسکن شد افزود: بر اساس هدفگذاری انجام شده، 127 و یک دهم درصد از جمعیت مد نظر استان در این مرحله از سرشماری شرکت کردند.

مدیر اجرایی سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1395 چهارمحال و بختیاری یادآور شد: بیشترین میزان مشارکت مردم استان در مرحله نخست سرشماری مربوط به شهرستان کوهرنگ و کمترین مربوط به شهرستان اردل می باشد.

وفایی اضافه کرد: زمان اولین مرحله این سرشماری از 3 تا 24 مهرماه جاری و از طریق ثبت نام در سامانه اینترنتی sarshomari95.ir بود که با توجه به استقبال هموطنان، برای اولین بار تا روز سه شنبه 27 مهر و برای دومین بار تا ساعت 24 جمعه 30 مهرماه تمدید شد.

وی همچنین گفت: 72 خانوار استان چهارمحال و بختیاری نیز بر اساس قرعه کشی، از جوایز سرشماری بهره مند شدند که نحوه دریافت جوایز از طریق پیامک به آنها اعلام خواهد شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری با اشاره به فرصت تعیین شده برای ویرایش اطلاعات ثبت شده در مرحله اول سرشماری ادامه داد: هم استانی ها می توانند تا جمعه آینده 7 آبان با داشتن کد ملی و کد آماری و مراجعه به سایت sarshomari95.ir، نسبت به اصلاح، ویرایش و تکمیل اطلاعات خانوار خود اقدام کنند.

مرحله دوم هشتمین سرشماری عمومی نفوس و مسکن نیز از صبح روز چهارشنبه 28 مهر آغاز و تا سه شنبه 25 آبان ماه امسال با مراجعه حضوری آمارگیران به درب منازل ادامه دارد.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار