سرمربی تیم ملی تکواندو کشور گفت : هادی افشار برای خانواده تکواندو چهره شناخته شده ایست ان شااله بتوانیم به مرور این قهرمانان را به خانواده تکواندو ملحق کنیم .


  مقانلو : افشار برای تکواندو شناخته شده است / به مرور قهرمانان را به خانواده تکواندو ملحق می کنیمبیژن مقانلو سرمربی تیم ملی تکواندو کشورمان  هادی افشار را به عنوان مربی بدنساز تیم ملی تکواندو معرفی کرد وی در گفتگو با خبرنگار رزمی و کشتی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ بیان داشت : هادی افشار چهره شناخته شده ایست و از قهرمانان جهان است و برای خانواده تکواندو شناخته شده است.

وی ادامه داد : افشار با تیم های مختلف کار کرده است و سابقه همکاری با ما در رقابت های آسیا را نیز دارد و در مسابقات جهانی مکزیک حضور داشته و چهره جوان و از قهرمانان ملی است .

سرمربی تیم ملی تاکید کرد  : امیدوارم به لطف خدا بتوانیم قهرمانان را آرام آرام ، به خانواده تکواندو ملحق کنیم ،"قهرمانان باید عصای دست برای تکواندو کشور در میادین بزرگتر باشند.

مقانلو در خصوص معرفی مربیان تیم ملی اظهار داشت : چندین نفر را مد نظر داریم و درحال بررسی این موضوع هستیم و به امید خدا به زودی اعلام می کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار