فرهاد کاظمی پس از بازی با سپاهان قصد خداحافظی از سیاه جامگان را دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،فرهاد کاظمی پس از شکست مقابل سپاهان قصد ندارد برای ادامه تمرینات تیمش به مشهد برود و گویا در آستانه جدایی از قرمز و مشکی پوشان مشهد قرار گرفته کاظمی در چند هفته اخیر از مشکلات مالی تیمش ناراحت است و همین عامل را دلیل افت بازیکنان و شکست های متوالی تیمش می داند به همین دلیل تصمیم دارد تصمیمش را برای جدایی از سیاه جامگان عملی کند.

گفتنی است تیم سیاه جامگان جمعه هفته آینده باید در مشهد میزبان تیم نفت تهران باشد و با صحبت های فرهاد کاظمی شرایط این تیم در هاله ای از ابهام قرار گرفته است. پیش از این هم مدتی فرهاد کاظمی در تمرینات سیاه‌جامگان حضور نداشت و پس از جلساتی که با مدیران باشگاه برگزار کرد و قول‌هایی که به او در جهت حمایت مالی از تیم داده شد، به تمرینات بازگشت؛ اما انگار شرایط این تیم پس از وعده‌هایی که به فرهاد کاظمی داده شد، تغییری نکرده و این مربی در پایان دیدار برابر سپاهان که با سومین شکست پیاپی این تیم همراه بود، تلویحا از سمت خود استعفا کرد.

سلمان تاجدار مربی تیم سیاه جامگان این خبر را تائید کرد.

رویانیان به همراه کاظمی می رود

از طرفی محمد رویانیان رئیس هیئت مدیره باشگاه سیاه جامگان که پس از غیبت های طولانی مدت کاظمی در تمرینات تیم سیاه جامگان طی هفته های گذشته جلسات متعددی را با وی برگزار کرده بود تا کاظمی را به ماندن و بازگشت به تمرینات مشکی و قرمر پوشان مشهدی راضی کند، به طور حتم در صورت کناره گیری فرهاد کاظمی از سرمربی تیم سیاه جامگان وی هم ازسمت خود استعفا خواهد داد.

رویانیان که بعد از پست ریاست هیئت مدیره باشگاه سیاه جامگان تاکنون به طور جدی کارش را در این تیم آغاز نکرده است. از اختیارات کامل برای تصمیم گیری و رفع مشکلات در سیاه جامگان برخوردار نیست قصد ندارد در این شرایط مشکلات فراوان مشهدی ها به حساب حضور او گذاشته شود.

با این شرایط احتمال جدایی رویانیان تا حدود زیادی قطعی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار