تیم ملی پیش از حضور در مسابقات جام جهانی تیر و کمان 2017 لهستان به چهار مسابقه معتبر جهانی اعزام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،امید نجاری ، رئیس سازمان تیم های ملی تیر و کمان ایران گفت : تیم ملی تیر و کمان تا پایان امسال به ترتیب به مسابقات جهانی مراکش ، تایلند ، فرانسه و آمریکا اعزام خواهد شد.

وی افزود : زمان اعزام تیم ملی تیر و کمان مردان و زنان ایران هفته نخست آذر ماه به مسابقات جهانی مراکش است، تیم ملی تیر و کمان ایران پس از آن در هفته آخر آذر به مسابقات تایلند می رود.

وی گفت : اعزام به مسابقات فرانسه در هفته نخست بهمن و مسابقات آمریکا در آخر ماه بهمن را هم 2 برنامه دیگر تیم ملی تیر و کمان است.

رئیس سازمان تیم های ملی تیر و کمان ایران با بیان اینکه حداقل 32 نفر برای مسابقات انتخابی تیم ملی تیر و کمان مردان و زنان کشور بیرون سالن در رشته های ریکرو و کامپوند مردان و زنان دعوت می شوند، افزود : در جلسه کمیته فنی فدراسیون تیر و کمان روز سه شنبه هفته آینده درخصوص تعداد نهایی نفرات دعوتی، زمان برپایی اردو و تعداد اعزامی های تیم ملی تصمیم گیری خواهد شد.

نجاری گفت : همزمان با اعزام تیم ملی تیر و کمان بزرگسالان مردان و زنان ایران به مسابقات جهانی مراکش وتایلند ، تیم های نوجوانان و جوانان با 14 کماندار به مراکش و 16 کماندار به تایلند اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.