قائم مقام وزیر بهداشت در نهاوند:

حل مشکل بومی گزینی در بیمارستان کوثر نهاوند

قائم مقام وزیر بهداشت در در حاشیه بازدید از بیمارستان 174 تختخوابی نهاوند گفت:جذب نیروی بومی برای این بیمارستان باید از طریق آزمون انجام شود

حل مشکل بومی گزینی در بیمارستان کوثر نهاوندبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان؛ دکتر ایرج حریر چی قائم مقام وزیر بهداشت در در حاشیه بازدید از بیمارستان 174 تختخوابی  نهاوند گفت:جذب نیرو ی بومی برای این بیمارستان باید از طریق آزمون انجام شود چراکه ما هیچ تعهدی برای به کار گیری افراد به خاطر گرفتار بودن و یا نزدیک‌تر بودن به مسئولان و غیره  رانداریم

قائم مقام وزیر بهداشت تصریح کرد: ملاک ما با توجه به قانون به‌کارگیری افراد بومی توانمند و آماده خدمت است و مسئولان محلی هم توجه داشته باشند که دستور کشوری است.
 
وی بابیان اینکه ما به خاطر دنیای دیگران عاقبت خود را خراب نخواهیم کرد، گفت: راه برای همه تحصیل‌کرده‌ها و افراد مختلف برای شرکت در رقابت استخدامی سالم باز است و پذیرای همه هستیم.
 
حریرچی با اشاره به اینکه بیمارستان کوثر، بیمارستان خوبی خواهد شد، گفت: ما تقاضا داریم رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان، مقامات محلی و نماینده شهرستان کاری کنند که اعمال معمولی، متوسط و متوسط به بالایی که در این بیمارستان در آینده انجام خواهد شد رونق بگیرد و از مراجعات بیماران به سایر نقاط کشور بکاهند.
 
وی بابیان اینکه یکی از دستاوردهای دولت تدبیر و امید کاهش حق دریافتی از مردم به سه درصد و ۶ درصد در حوزه درمان است، گفت: یک عمل جراحی قلب قبلاً بدون زیرمیزی ۱۰ میلیون تومان بود که امروز برای روستاییان ۳۰۰ و برای شهرنشینان ۶۰۰ هزار تومان است که در برخی موارد آن‌هم با توجه استطاعت مالی افراد دریافت نمی‌شود.
 
قائم‌مقام وزیر بهداشت با اشاره به اینکه این بیمارستان هدیه نظام و دولت به مردم است، گفت: از محل اعتبارات یک درصد مجلس این بیمارستان امیدواریم در موعد مقرر تکمیل شود.
 
حریرچی گفت: تخصیص اعتبارات تجهیزات چهارگانه صادرشده و قسمتی از اعتبار آن در استان موجود است. در رابطه با تجهیزات پزشکی و تخصیص هم با توجه به اینکه برخی از آن‌ها آماده است به ترتیب و تدریج منتقل و مستقر خواهد شد.
 
وی افزود: امیدواریم بیمارستان کوثر نهاوند با بهره‌گیری از نیروهای متخصص بومی خدمت گذاری مطلوبی در شهرستان داشته باشد.    وی با اشاره به اینکه در کشور به ازای هر هزار نفر ۱.۵ تخت بیمارستانی وجود دارد، گفت: جایگاه ایران در منطقه ازلحاظ دارا بودن تخت بیمارستانی نسبت به جمعیت در بین ۲۰ و چندی کشور رتبه ۱۷ یا ۱۸ است وی اظهار داشت: بسیاری از شهرستان های استان همدان از جمله شهرستان نهاوند به خاطر احداث بیمارستان های جدید در جایگاه خوبی از لحاظ سرانه تخت بیمارستانی و درمان قرار دارند که این نشان از همت دولت و مسئولان در بخش بهداشت و درمان دارد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۱۷ آبان ۱۳۹۶
من چهار ساله بیکارم
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۳:۱۳ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
خدا کنه نمیریم بومی گزینی تونم ببینیم بومی کجا بود
فردا میشه نور چشم گزینی و فامیل گزینیه
Iran (Islamic Republic of)
عباس کیانی
۰۲:۵۹ ۱۸ فروردين ۱۳۹۶
تشکر و قدردانی از زحمات بی کران مسؤلین