واکنش محسن رضایی به عملیات آزادسازی موصل+اینستاپست

سرلشکر محسن رضایی با انتشار پستی در اینستاگرام خود تاکید کرد که آزادی موصل شکستی تمام عیار برای تکفیری‌ها و حامیان آمریکایی و سعودی آنهاست.

ه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار پستی در اینستاگرام خود، عملیات آزادسازی موصل را شکستی بزرگ برای تکفیری‌ها و حامیان سعودی و آمریکایی آنان دانست. 

محسن رضایی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"آزادی موصل به منزله یک شکست تمام‌عیار برای تکفیری‌ها و حامیان امریکایی و سعودی ایشان است. امریکایی‌ها در یک تناقض اشکار از سویی در حمایت و همکاری نسبت به تکفیری‌ها هستند و از سوی دیگر به دولت عراق برای مبارزه با این تروریست‌ها همکاری می‌کنند. هم دستی در جنگ دارند وهم دستی درصلح.جالب اینجاست که امریکایی‌ها تلاش می‌کردند نیروهای مردمی در عملیات آزادسازی موصل حضور نداشته باشند تا در صورت پیروزی این موفقیت به نام ملت و ارتش عراق ثبت نشود. آمریکا نقش پررنگی در این عملیات‌ها نخواهد داشت، همین حضور حداقلی اما به منزله پیروزی جبهه مقاومت است؛ چراکه نشان می‌دهد تصمیم‌گیری در عراق با دولت و ملت است و این امریکاست که باید همراهی کند."

واکنش محسن رضایی به عملیات آزادسازی موصل+اینستاپست


انتهای پیام/


  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار