تاسیسات دریایی و ملی حفاری اهواز به دنبال صدرنشینی/سکو پرتاب مقاومت آماده است

مسابقات هفته ششم لیگ برتر فوتسال کشور امروز آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات هفته ششم لیگ برتر فوتسال در حالی جمعه 30 مهر ماه برگزار می‌شود که تیم گیتی‌پسند با اقتدار در صدر جدول این مسبقات قرار گرفته است و تیم‌های تاسیسات دریایی و حفاری اهواز در تعقیب این تیم هستند، در پایین جدول نیز  مقاومت البرز، دانشگاه آزاد و  طرح و توسعه الوند حضور دارند. تمامی دیدارهای این هفته راس ساعت 17 آغاز می‌شود به جز دیدار تیم‌های شهروند ساری و دبیری تبریز که زمان آغاز این دیدار تغییر پیدا کرد از 1 ساعت دیرتر آغاز می‌شود.


شهرداری ساوه - گیتی‌پسند‌

صدر نشین جدول مسابقات در حالی پا به میدان این مسابقه می‌گذارد که توانسته در 2 بازی قبلی خود 14 گل بزند و تنها 5 گل دریافت کند، شاگردان رضا لک در این دیدار میزبان هستند و با توجه به بازگشت ملی‌پوشان این تیم و رسیدن آنها به مرز آمادگی به نظر می‌رسد شهرداری ساوه کار سختی در مقابل این تیم دارد.


تاسیسات دریایی تهران – دانشگاه آزاد تهران

تاسیسات دریایی نزدیک‌ترین رقیب به تیم گیتی پسند است و هم اکنون با 3 امتیاز اختلاف در رده دوم مسابقات لیگ برتر فوتسال حضور دارد، شاگردان وحید شمسایی در دیدار قبلی خود توانستند با 1 گل فرش آرا مشهد را شکست دهند و در این دیدار به مصاف تیم رده سیزدهمی دانشگاه آزاد می‌روند که تا اینجای مسابقات نتایج ضعیفی را کسب کرده‌ است و از 5 بازی تنها 1 امتیاز کسب کرده‌اند.


ملی حفاری اهواز – فرش آرا مشهد

این دیدار به میزبانی اهوازی‌ها برگزار می‌شود، حفاری اهواز در دیدار قبلی خود در خانه شهرداری ساوه در مقابل این تیم متوقف شد و اگر می‌خواهد در بالای جدول بماند باید در این دیدار پیروز شود. از سوی دیگر فرش آرا مشهد  در بازی گذشته خود عملکرد خوبی در مقابل تاسیسات دریایی داشت و تنها یک گل از این تیم دریافت کرد.


لبنیات ارژن شیراز –  یاسین پیشرو قم

یاسین پیشرو قم در این دیدار مهمان لبنیات ارژن شیراز است و در بازی قبلی خود در هفته چهارم توانست با نتیجه 5 بر 1 آذرخش بندرعباس را شکست دهد، این تیم نیز یکی از تیم‌های نزدیک به صدر جدول است. از سوی دیگر لبنیات ارژن شیراز با توجه به میزبانی در این مسابقه امیدوار است بتواند با دست پر از این بازی بیرون بیاید.


شهروند ساری – دبیری تبریز

این دو تیم دوشا‌ودوش هم در جدول حرکت می کنند و اگر شهروند ساری که میزبان این مسابقه است بتواند  پیروزی  را در این دیدار کسب کند می‌تواند جایگاه دبیری تبریز مال خود کند. هر دو تیم دیدار قبلی خود را با نتیجه‌ای قابل قبول پشت سر گذاشته‌اند.


مس سونگون ورزقان – آذرخش بندرعباس

در این مسابقه مس سنگون میزبان است و توانست در دیار هفته گذشته خود با نتیجه نزدیک 1 بر صفر دانشگاه آزاد را شکست دهد. آذرخش بندرعباس با توجه به مشکلات فراوانی که سرمربی این تیم آنها را عنوان کرد به نظر نمی‌رسد انگیزه لازم برای این دیدار را داشته باشد.


مقاومت البرز – طرح و توسعه الوند قزوین

مقاومت البرز در دیدار گذشته خود در مقابل دبیری تبریز با نتیجه 4 بر 1 تن به شکست داد  و تنها نماینده استان البرز در مسابقات لیگ شانزدهم با کسب 3 امتیاز از 5 دیدار گذشته خود عملکرد نسبتا ضعیفی را به ثبت رسانده اما از سوی دیگر تیم طرح و توسعه الوند قزوین در تمامی دیدارهای قبلی خود شکست خورده است و صفر امتیاز در قعر جدول حضور دارد و باتوجه به میزبانی البرز‌ها این دیدار می‌تواند برای آنها سکو پرتاب باشد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار