قلعه‌نویی:بازیکنان ما هیچ استرسی ندارند/موقعیت‌هایمان تبدیل به گل نشد

سرمربی تیم تراکتورسازی پس از تساوی در مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: نیمه دوم یکی از بهترین بازی‌هایمان را انجام دادیم و روی 2 اشتباه بچه‌گانه گل خوردیم که هیچ‌یک از این گل‌ها موقعیت مسلم گلزنی نبود.

قلعه‌نویی:بازیکنان ما هیچ استرسی ندارند/موقعیت‌هایمان تبدیل به گل نشدبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،قلعه نویی افزود: نیمه دوم بازی شناوری انجام دادیم ولی توپ‌هایمان تبدیل به گل نشد. تا ما می‌خواستیم شکل حمله بگیریم بازیکنان حریف خودشان را روی زمین می‌انداختند و معتقدم 6،7 دقیقه باید وقت اضافی گرفته می‌شد.

سرمربی تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: ما از دو طرف حمله کردیم. ما از جناح راست هم ایجاد موقعیت کردیم و ایران پوریان روزبه‌روز بهتر می‌شود و شرایط خوبی دارد.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه دلیل عدم نفوذ ابراهیمی به عمق دفاع حریف چه بود، گفت: ما از ابراهیمی خواستیم زیاد عقب نیاید و گفتیم هر کاری که دلش خواست در زمین انجام دهد و امروز جزو خوب‌های تیم ما بود.

قلعه‌نویی ادامه داد: بازیکنان ما هیچ استرسی ندارند و فرصت‌های گلزنی زیادی ایجاد می‌کنیم که بهترین خط حمله لیگ برتر را داریم. تنها بازی که حق ما باخت بود بازی با سایپا بود و بقیه بازی‌هایی که مساوی شد باید به پیروزی می‌رسیدیم.
سرمربی تراکتورسازان تصریح کرد: از شناور بازی کردن بازیکنانم راضی‌ام و عملکرد خوبی داشتند و بدشانس بودیم که توپ‌هایمان تبدیل به گل نشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار