شهنازی: برای به حاشیه نرفتن لیگ از هفته اول باید برخورد کرد!

مربی تیم ملی ب ایران معتقد است برای اینکه لیگ امسال هم مانند فصل قبل وارد حواشی نشود از بار اول باید برخورد لازم صورت گیرد.

ناصر شهنازی در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که برای تماشای دیدار دو تیم پیکان و شهرداری ارومیه در چارچوب هفته اول لیگ برتر به خانه والیبال آمده بود، گفت: این دیدار از نظر فنی بازی خوبی بود. حضور ستاره های ملی‌پوش نظیر سعید معروف، مجتبی میرزاچانپور، امیر غفور و ... بُعد فنی این دیدار را افزایش داده بود.

مربی تیم ملی ب ایران به بخشی از برخوردهای زیر تور بین بازیکنان دو تیم اشاره کرد و گفت: جای تاسف دارد که این چنین برخوردهایی را از بازیکنانی مشاهده می‌کنیم که در تیم ملی حضور دارند و باید الگوی بازیکنان دیگر باشند.

وی ادامه داد: بازیکنان تیم ملی نوجوانان امروز برای تماشای مسابقه به سالن آمده بودند و این اصلا خوب نیست که با چنین صحنه هایی آن هم از سوی ستاره‌های والیبال مواجه شوند. بازیکنان ملی‌پوش باید کمی صبورانه تر و سنجیده تر عمل کنند نه این که زود از کوره در بروند و رفتارهایی کنند که شایسته آن‌ها نیست را انجام دهند.

شهنازی با بیان این مطلب که امیدوار است لیگ امسال وارد حاشیه نشود، افزود: سال گذشته در خیلی از مسابقات، به خصوص مسابقاتی که تیم‌های پرستاره مقابل هم برگزار می‌کردند به حاشیه و جنجال کشیده شد و یکی دو مسابقه هم به کمیته انضباطی و جریمه و محرومیت بازیکنان ختم شد. 

وی تصریح کرد: برای اینکه امسال هم مانند فصل قبل شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم، سازمان لیگ و کمیته انضباطی باید از همین ابتدا برخورد قاطع داشته باشند تا در ادامه با مشکلات مشابه مواجه نشویم. لیگ والیبال باید میدانی برای پیدا شدن استعدادهای جدید و آماده شدن روحی و فنی ملی‌پوشان و نه اینکه بستری برای جنجال و کل کل بین ستاره‌ها باشد.

ناصرشهنازی که فصل قبل هدایت تیم والیبال سایپا در لیگ برتر را برعهده داشت، درباره حضور نیافتنش در این فصل از رقابت‌ها، گفت: متاسفانه امسال سعادت حضور در مسابقات لیگ را نداشتم. سال گذشته با سایپا نتیجه خوبی کسب کردیم اما مسئولان این تیم از ادامه همکاری منصرف شدند. با این حال برای همه تیم ها آرزوی موفقیت می‌کنم و هدفم همیشه کمک به والیبال بوده است. در هر سمتی که باشم تلاشم در این رابطه خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار