قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، تعمیق و گسترش معارف رضوی مهمترین رویکرد سازمان فرهنگی آستان قدس دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید مرتضی بختیاری در مراسم معارفه حجت الاسلام و المسلمین گنابادی نژاد به عنوان رییس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: مقام معظم رهبری به صراحت و بارها به نقش مهم و تاثیرگذار فرهنگ در جامعه تاکید و وظایف و رسالتهای مجموعه های فرهنگی را تبیین فرموده اند.
بختیاری ادامه داد: مخاطب موسسات فرهنگی و آموزشی آستان قدس رضوی، جوانان و نوجوانان میهن اسلامی هستند که قلوب پاک و اخلاص آنان سرمایه ای عظیم برای کشور است.
وی اظهار داشت: بایستی معارف قرآنی و آموزه های اهل بیت(ع) را با استفاده از زبان روز و ابزار و فناوری های جدید به نسل جوان کشور ارائه کنیم.
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی تصریح کرد: طبق پیش بینی ها و مطالعات انجام شده در افق سال ١٤٠٤ مشهد الرضا و بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج(علیه السلام) میزبان ٤٠ میلیون زائر خواهد بود که از اقصی نقاط ایران اسلامی و جهان اسلام مشرف می شوند.
وی ادامه داد: بدون شک نتیجه برنامه ریزی مستمر، مدون و تلاش جهادی برای تاثیرگذاری فرهنگی بر میلیون ها زائر بارگاه منور رضوی،ایجاد تحولی عمیق در فرهنگ و سبک زندگی آنان خواهد بود.
بختیاری ضمن تقدیر از تلاشهای حجت الاسلام و المسلمین حسینی در دوران تصدی مسئولیت دبیری شورای عالی فرهنگی ابراز امیدواری کرد در آینده ای نزدیک شاهد توسعه هرچه بیشتر خدمات و محصولات موسسات فرهنگی این نهاد معنوی باشیم.
انتهای پیام//ی.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.