مدیر کمیته امداد امام خمینی شادگان گفت: 1 هزار و ۷۰۰ دانش آموز و دانشجو از خدمات فرهنگی این نهاد در این شهرستان بهره مند شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،جلیل علیزاده مدیر کمیته امداد امام خمینی شادگان اظهارداشت: طی سال جاری یک هزار و ۵۰۰ دانش آموز و ۲۰۰ دانشجوی تحت پوشش کمیته امداد شهرستان شادگان از حمایت های کمیته امداد بهره مند شدند.

وی با اشاره به فعالیت های بخش فرهنگی این نهاد افزود: خدمات متنوعی از قبیل پرداخت کمک هزینه تحصیلی و شهریه، برگزاری اردوهای متعدد دانش‌آموزی و دانشجویی، تشکیل کلاس‌های مشاوره، برگزاری دوره‌های آموزشی توسط حوزه فرهنگی این نهاد به جامعه تحت حمایت ارائه می شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شادگان با بیان اینکه حمایت دانش آموزان و دانشجویان گام موثری برای پیشرفت جامعه و بالا بردن سطح فرهنگی است،ادامه داد: فراهم آوردن تسهیلات و امکانات‌ لازم برای‌ ادامه تحصیل دانش‌آموزان، طلاب و دانشجویان مورد حمایت، رسیدگی به مسائل آموزشی و تربیتی دانش‌آموزان، برگزاری اردوهای تربیتی، آموزشی و تلاش و کوشش در راستای رشد و اعتلای فرهنگ اصیل اسلامی در بین خانواده‌های مورد حمایت از اقدامات کمیته امداد در بخش فرهنگی است.

علیزاده خاطرنشان کرد: کمک به خانواده ‌های نیازمند برای تهیه لوازم التحریر دانش آموزان آنها، یکی از اهداف کمیته امداد امام به شمار می‌آید.

وی در پایان یادآور شد: با توجه به اهمیت بالای تحصیل و نقش آن در آینده افراد و ایجاد خودکفایی، کمیته امداد اهتمام ویژه برای حمایت از دانش آموزان دانشجویان دارد.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.