مشهد؛

عدم دستیابی دولت به تمام اهداف خود در مذاکرات برجام

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین کشور گفت : دولت یازدهم در عرصه سیاست خارجی به تمام اهداف خود نرسیدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛محمدرضا باهنر دیشب در بنیاد فرهنگی رجایی مشهد بابیان اینکه غرب در مذاکرات برجام قطعاً سود برده است و به هدف خود که نقطه گریز یک‌ساله ایران در هسته‌ای شدن بود، رسیده است

وی درباره دوران پسابرجام تصریح کرد: از قبل پیش‌بینی می‌شد طرف مقابل عهدشکنی کند اما هنوز به نقطه‌ای نرسیده‌ایم که زیر همه‌چیز بزنیم و باید طرف را وادار کنیم که متعهد بماند اما مسأله بازگشت به قبل از برجام را هرچند الآن وقتش نیست، نباید از روی میز برداریم.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین کشور با اشاره به سیاست دولت در حوزه مسائل داخلی گفت: دولت گفته بود مسائل اقتصادی را حل می‌کند که این هم دارای شاخص‌هایی ازجمله رونق تولید و اشتغال است.

باهنر قول دولت مبنی بر رشد 4 درصدی اقتصاد را قولی برشمرد که از سوی مردم پذیرفته‌نشده و مصداق آن را وجود فارغ‌التحصیلان بیکار دانست و آن را خجالت‌آور توصیف کرد.

وی لازمه برطرف شدن مشکلات اقتصادی را همگرایی سه نفر در تیم اقتصادی دولت عنوان و تأکید کرد: یکی از اشکالات دولت آقای روحانی این است که سرلشگر ندارد یعنی 10 نفر خود را مجتهد می‌دانند و می‌خواهند عمل کنند، روحانی انسان خوش‌فکری است اما اینکه این وزرا همسو و همراه شوند بحث دیگری است.

باهنر اصلی‌ترین مطالبه مردم را اقتصاد و اشتغال و رونق عنوان و تصریح کرد: ایران یک جزیره امن و باثبات است و تردید نکنید اگر داعش می‌توانست یک ترقه در ایران منفجر کند صد برابر سایر انفجارها به آن‌ها جایزه می‌دادند.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار