ایستادگی و مبارزه جوانان جان برکف مدافع حرم در مقابله با دشمنان اهل بیت(ع)، همان حرکت پساعاشورایی است که حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) انجام دادند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی  امروز در جمع کارکنان فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد با بیان این مطلب گفت: انقلاب و نظام بستری را فراهم کرده است که می توان حرکت پساعاشورایی زینبی داشته باشیم.

آیت الله سید احمد علم الهدی افزود: اشک، ناله، گریه و زاری بر اباعبدالله(ع) تا زمانی که در شعاع آن حرکت و مبارزه علیه ظلم نباشد فایده ای ندارد.

امام جمعه مشهد افزود: قدرتهای جهانی بسیج شده اند امام حسین(ع) و اسلام و ولایت را براندازی کنند و دو بال شیعه که یکی به نام اباعبدالله(ع) سرخ است و بال دیگر با نام امام زمان(عج) سبز می باشد را قطع کنند.

وی ادامه داد: کسانی که سوگواری سکولار را ترویج می کنند که فقط اشک و ناله دارد و دست به حرکتهای خرافی می زنند و با نظام وانقلاب کاری ندارند، اسلام آنها مدل عبدالله بن عمر است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: دلبستگی عاطفی به سیدالشهدا(ع) باید همه جریانهای رفتاری، اجتماعی، سیاسی و بینشی ما را تحت تاثیر قرار دهد.

انتهای پیام // ا ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.