آئین افتتاحیه نخستین رویداد کارآفرینی هم نت (همکاری، مشکل گشایی، نوآوری و توانمندسازی) آب در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئیس دفتر بنیاد ملی نخبگان استان اصفهان ، ارایه فرصت های کسب و کار و چالش ها در بخش های آب آشامیدنی و بهداشت و گردآوری ایده های کاربردی در این حوزه ،ارایه طرح کسب و کار شرکت کنندگان به زبان قابل فهم و جذاب برای صاحبان سرمایه و فراگیری مهارت های اولیه مدیریت و راهبری یک کسب و کار نوپا را ازاهداف برگزاری نخستین رویداد کارآفرینی هم نت آب اعلام کرد .

شقایق حق جوی جوانمرد، با بیان اینکه در این رویداد علمی، اساتید دانشگاه، محققان، مدیران و کارشناسان رو در رو با شرکت کنندگان در زمینه فرصت های موجود در صنعت آب آشامیدنی و بهداشت به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت، افزود: در هم نت آب سعی داریم، روی حل بخشی از مسائل آب کار کنیم که منجر به خلق ارزش پایدار، کوچک، خصوصی و قابل مدیریت در این هم نت می شود .

وی با تأکید بر اهمیت منجر شدن راه حل های ارایه شده به کسب و کار، ابراز امیدواری کرد :که راه حل‌های پیشنهادی در این رویداد با کمک به سیاست‌گذاران این حوزه مهم، شکل دهنده تعامل خوب، سازنده و مؤثر میان شرکت‌کنندگان باشد.

رئیس دفتر بنیاد ملی نخبگان استان اصفهان ، با اشاره به اینکه پس از روشن شدن ایده‌های تیم‌های مختلف، این ایده ها با کمک اساتید و مسئولانی که در حوزه آب مشغول فعالیت هستند به سمت کسب و کار حرکت خواهند کرد، افزود: این رویداد زمینه ساز ارایه فرصت های موجود برای شرکت ها و افراد مستعد به منظور گردآوری ایده های کاربردی حوزه آب آشامیدنی و بهداشت و بهره گیری از آنها برای تبدیل به یک مدل و طرح کسب و کار خواهد شد.

شقایق حق جوی جوانمرد ،گفت : تیم های برتر امکان بهره مندی از تسهیلات تأمین کنندگان منابع مالی در بهینه سازی مصرف آب، بهره مندی از توانمندی های فنی و ارتباطی شرکت آب منطقه ای، آب و فاضلاب روستایی و شهری و همچنین اساتید دانشگاهی و نخبگان در طول فرآیند تجاری سازی را خواهند داشت.

نخستین رویداد کارآفرینی هم نت آب با همکاری مشترک دانشگاه صنعتی اصفهان و بنیاد ملی نخبگان استان اصفهان تا 30 مهرماه ادامه دارد.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.