کرمان؛

برپایی موکب شباب‌الخامنه‌ای در کرمان

مدیر مجموعه فرهنگی تفریحی شهید مطهری شهرداری کرمان، از برپایی موکب شباب‌الخامنه‌ای در مجموعه‌ی فرهنگی تفریحی شهید مطهری شهرداری کرمان خبر داد.

برپایی موکب شباب‌الخامنه‌ای در کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام روابط‌عمومی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان، فاطمه شفیعی گفت: این موکب شامل ایستگاه‌های پرسش و پاسخ و مشاوره (به‌صورت رایگان برای عموم)، کودک و نوجوان، ارائه‌ی محصولات فرهنگی و ایستگاه چای صلواتی است.

وی با اشاره به اینکه در ایستگاه کودک و نوجوان سعی می‌کنیم از طریق نقاشی معرفت دینی کودکان را بالا ببریم، افزود: در این ایستگاه، کودکان بر اساس احساس و تصورات خود در مورد امام حسین (علیه‌السلام) نقاشی می‌کشند و به خردسالان نیز داستان واقعه‌ی عاشورا از طریق تصویر آموزش داده می‌شود.
 
شفیعی با اشاره به اینکه در پایان ماه صفر، نمایشگاهی از آثار این کودکان، در نگارخانه‌ی شهید آتشی این مجموعه برپا می‌شود، تصریح کرد: در ایستگاه ارائه‌ی محصولات فرهنگی هم، سخن‌رانی‌ها و مداحی‌های مورد تایید به‌صورت رایگان به افراد داده می‌شود.

وی تصریح کرد: این موکب با هم‌کاری مجموعه‌ی فرهنگی تفریحی شهید مطهری، شهرداری منطقه سه کرمان و واحد فرهنگی مسجد بلال این منطقه و کمک‌های مردمی برپا شده است.

شفیعی با اشاره به اینکه این سومین سال متوالی است که این موکب در مجموعه‌ی فرهنگی تفریحی شهید مطهری شهرداری کرمان برگزار می‌شود، افزود: این موکب در دهه‌های اول و دوم برپا می شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.