کرمان؛

کنگره ملی پیامبر اعظم(ص) سال آینده در کرمان

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان از برگزاری کنگره بین المللی پیامبر اعظم صلی الله علیه وآله در اریبهشت 96 در این استان خبر داد.

کنگره ملی پیامبر اعظم(ص) سال آینده در کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ محمدابدالی تکلو، در دیدار مدیرکل ارشاد و جمعی از فعالان مسجدی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در سخنانی گفت: کانون های فرهنگی هنری، بعد از پایگاه های بسیج، دومین تشکل فعال در مساجد هستند.

وی با بیان اینکه بعضی از این کانون ها در نقاط صعب العبور استان فعالیت می کنند؛ افزود: کانون های مساجد، سالانه برنامه های مدونی دارند که در طول سال اجرا می کنند و از جمله این برنامه ها در استان کرمان، جشنواره قرآنی مدهامتان بود که چندی پیش برگزار شد و سوگواره سجاده خورشید با موضوع قرائت صلوات خاصه امام سجادعلیه السلام را در پیش داریم.

ابدالی تکلو هدف از برگزاری سوگواره سجاده خورشید را نهادینه کردن صلوات خاصه امام سجادعلیه السلام به ویژه در روزهای زیارتی آن حضرت سه شنبه ها دانست و گفت: کنگره ملی پیامبر اعظم صلی الله علیه وآله نیز با حضور شرکت کنندگان داخلی و خارجی در اردیبهشت سال آینده برگزار می شود.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: کنگره ، مساجد ، سوگواره ، کرمان ، تشکل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار