مشهد؛

صرفه‌جویی بیش از ۴۶ میلیون‌لیتر بنزین در منطقه تربت‌حیدریه

در شش ماهه نخست امسال حدود ۴۷ میلیون مترمکعب به فروش رسیدکه با این میزان بیش از ۴۶ میلیون‌لیتر بنزین در منطقه تربت‌حیدریه صرفه‌جویی شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت: فروش سی‌ان‌جی در شش ماهه نخست امسال با ۱۱ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل به حدود ۴۷ میلیون مترمکعب رسید که معادل آن بنزین صرفه‌جویی شد.

مجتبی دلبری افزود: در این بازه زمانی مصرف بنزین بدون افزایش برداشت، نسبت به مدت مشابه سال گذشته به حدود ۱۲۰ میلیون و ۴۲۰ هزار لیتر رسید که این مهم نشانگر استقبال مردم از سوخت پاک و ارزان می‌باشد.

وی همچنین از توزیع ۲۹۲ میلیون و ۷۴۲ هزار لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در این مدت خبر داد و خاطر نشان کرد: در بخش نفت‌ سفید و نفت‌کوره به ترتیب شاهد کاهش ۱۱ و ۶۷ درصدی مصرف و در بخش نفت‌گاز شاهد رشد متعارف دو درصدی مصرف هستیم.

این مقام مسئول در ادامه دلیل کاهش مصارف و عدم رشد غیرمتعارف مصرف نفت‌گاز را کنترل و نظارت مستمر بر مصرف‌کنندگان عمده و جز، تبدیل سوخت مصرف‌کنندگان عمده، توسعه شبکه گازرسانی، توزیع کالابرگ نفت‌سفید و پایش مصرف‌کنندگان واقعی و هم‌چنین عرضه سوخت نفت‌گاز بر اساس طرح پیمایش عنوان کرد.

انتهای پیام//م.ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار