سیستم پایش آلودگی آنلاین بر روی پساب خروجی کارخانه قند در این شهرستان نصب وراه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ وبه نقل ازاداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی ، رئیس اداره حفاظت محیط زیست پیرانشهرگفت: براساس صورتجلسه منعقد شده بین اداره حفاظت محیط زیست و کارخانه قند با نصب سیستم پایش آنلاین آلودگی، میزان آلایندگی این واحد اندازه‌گیری و از طریق سیستم آنلاین به مرکز کنترل پایش آلودگی در اداره محیط زیست ارسال می‌شود.

طه ایزان افزود: نظر به لزوم خود اظهاري واحد هاي صنعتي و غير صنعتي ( از جمله به صورت لحظه اي) به استناد بند ب ماده 192 قانون برنامه پنجم توسعه، لازم است داده‌هاي پايش حاصل از تجهيزات پايش لحظه‌اي به مراكز كنترل و پايش سازمان حفاظت محيط زيست (استاني و ستادي) ارسال گردد.

وی همچنین عنوان کرد: این اداره با بررسی‌هایی که در این زمینه انجام می‌دهد نسبت به میزان آلاینده بودن هر واحد صنعتی تصمیمات لازم را اتخاذ می‌کند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست پیرانشهرگفت: کنترل میزان آلایندگی واحدهای صنعتی و تسریع در تشخیص نواقصات سیستم در بخش‌های مختلف واحدهای صنعتی از طریق سیستم‌هایی که در واحدهای صنعتی نصب می‌شود از دیگر مزیت‌های نصب سیستم آنلاین پایش آلودگی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ح


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.