سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره گفت:ما تلاشمان را می کنیم تا همراه با اندونزی میزبان مسابقات پارآسیایی فوتبال باشیم.

امین اله مانی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: کوچکترین آمادگی برای حضور در ریو را نداشتیم و فقط برای رقابت های کسب سهمیه دانمارک تمرین می کردیم اما با حذف روسیه این امید در تیم زنده شد و هم قسم شدیم تا تمام تلاش خود را انجام بدهیم.

وی ادامه داد: از بازیکنان با تجربه استفاده کردیم و در فینال به علت آمادگی جسمانی کمتر نتیجه را واگذار کردیم اما من از عملکرد بازیکنان و تیم راضی هستم.

اله مانی افزود: با توجه به نتیجه درخشانی که در ریو کسب کردیم پس از یک استراحت کوتاه، اردوهای تیم ملی را جهت حضور در رقابت های جهانی 2017 آرژانتین برنامه ریزی کردیم.

وی عنوان کرد: با توجه با اینکه برخی از بازیکنان از تیم ملی خداحافظی کردند باید به دنبال بازیکن جایگزین باشیم و به همین منظور مسابقات قهرمانی کشور را در آبان ماه برگزار می کنیم تا بازیکنان جوان را به تیم ملی دعوت کنیم.

سرمربی تیم ملی تصریح کرد: مسابقات جهانی بسیار سخت تر از پارالمپیک است چرا که 16 تیم قوی در آن حضور دارند و تجربه ریو نیز به آمادگی بیشتر تیم ها کمک زیادی کرده است و ما برای حفظ جایگاه خود باید تلاش زیادی انجام دهیم.

اله مانی اظهار داشت: در زمستان اردوهای آمادگی جسمانی تیم ملی را آغاز می کنیم و بهار سال آینده تمرینات با توپ و کارهای تیمی را اجرا خواهیم کرد.

وی در خصوص اینکه مسابقات فوتبال هفت نفره در رقابت های پارآسیایی اندونزی حضور ندارد،بیان داشت: مسابقات پارآسیایی این رشته همزمان با دیگر رشته ها که در اندونزی برگزار می شود در کشور دیگری صورت می گیرد و ما به دنبال میزبانی این رقابت ها هستیم.حدود دو ماه دیگر در نشستی در اسپانیا میزبانی این رقابت ها مشخص خواهد شد.

سرمربی تیم ملی در پایان خاطر نشان کرد:تمام تلاشمان را برای ارتقا جایگاه تیم ملی در مسابقات جهانی خواهیم کرد و امیدوارم نتیجه ریو را در آرژانتین تکرار کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار