شهرکی:تضمینی برای ادامه حضور در لیگ برتر نداشتیم

رییس هیات شطرنج تبریز گفت:شورای شهر تبریز با تیم ما همکاری لازم برای شرکت در لیگ برتر شطرنج امسال را نداشت.

محمد اسماعیل شهرکی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره علت انصراف تیم شهرداری از حضور در لیگ برتر شطرنج تصریح کرد:شورای شهر تبریز برای شرکت در لیگ برتر امسال به ما قول همکاری داده بود اما متاسفانه عملی نشد و ما خیلی تلاش کردیم در لیگ برتر امسال با وجود مشکلات شرکت کنیم اما به دلیل بدقولی های شورای شهر قادر به ادامه حضور در لیگ برتر نبودیم.

وی افزود:سازمان ورزشی شهرداری هرساله برای رشته های مختلف ورزشی بودجه ای در نظر می گیرد تا در مسابقات قهرمانی شرکت کنند اما امسال این بودجه برای شطرنج تبریز فراهم نشد و تیم ما با اعتماد به قول های شورای شهر و شهرداری تبریز در هفته اول لیگ برتر شرکت کردیم.

سرپرست تیم شهرداری تبریز ادامه داد:هزینه های شرکت در هفته اول لیگ برتر را خودم پرداخت کردم با این امید که مسئولان مشکلات تیم را برطرف می کنند و چون اقدامی در این زمینه صورت نگرفت با مشورت اعضای هیات و بازیکنان تیم تصمیم گرفتیم تیم را منحل کنیم.

رئیس هیات شطرنج تبریز گفت:تیم ما تضمینی برای ادامه حضور در لیگ برتر نداشت و با اینکه چندین بار قهرمان لیگ شطرنج شده بود امسال با هدف قهرمانی شرکت نکردیم.هزینه های شطرنج برای حضور در لیگ برتر نسبت به دیگر رشته های ورزشی زیاد نیست اما مسئولان تبریز در این زمینه با ما همکاری نکردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار