معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سهم این استان در کمک به بازسازی عتبات عالیات افزایش یابد و همکاری بیشتری از سوی مردم در این زمینه انجام شود.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ فتاح محمدی در نشست جمع آوری کمک های مردمی برای بازسازی عتبات عالیات با حضور مسئولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: قشرهای مختلف مردم استان آمادگی دارند در زمینه کمک به بازسازی عتبات عالیات همچون دیگر عرصه ها از جمله دوران هشت سال دفاع مقدس نقش آفرینی گسترده ای کنند.

وی کمک به بازسازی عتبات عالیات را اقدامی ارزشمند و یک حرکت دینی، عبادی، سیاسی و حاکمیتی دانست.

محمدی افزود: عتبات عالیات مراکز مهم مذهبی، اعتقادی، فرهنگی، ارزشی و پایگاه های قوی برای امت اسلامی بوده و زمینه ساز وحدت و انسجام ملت های مسلمان هستند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: عتبات عالیات تاثیرات معنوی چشمگیری دارند و توجه به این پایگاه های مهم وظیفه شرعی، دینی، قانونی و حاکمیتی مسلمانان جهان و قشرهای مختلف ملت ایران است.

محمدی عنوان کرد: تمامی ابعاد خاستگاه نظام و انقلاب در عتبات عالیات است و دشمنان نیز درصدد گرفتن این پایگاه های مهم از مسلمانان هستند که به لطف الهی چنین توطئه ای خنثی خواهد شد.

وی ابراز داشت: عتبات عالیات از ظرفیت های ارزنده فرهنگی و معنوی مسلمانان بوده و در احیای فرهنگ عاشورا تاثیر بسزایی دارند و هرگونه خدمت به آنها نوعی توفیق الهی است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاریخ شیعه سرشار از ایثار و فداکاری برای حفظ دین اسلام بوده که نمونه بارز آن نیز قیام عاشورا و نهضت کربلاست.

محمدی تصریح کرد: نهضت کربلا و قیام عاشورا مبتنی بر سه رکن اصلی شامل عقلانیت و منطق، حماسه و عزت و عشق و عاطفه است.

وی افزود: انتظار می رود که روابط عمومی دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در زمینه تبلیغ، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی برای جلب کمک هر چه بیشتر مردم استان به بازسازی عتبات عالیات اقدام های لازم را انجام دهند.



انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.