در هفته سوم رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا و در گروه E تیم بایرلورکوزن مقابل تاتنهام و زسکا مسکو مقابل موناکو قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در هفته سوم رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا و در گروه E تیم بایرلورکوزن مقابل  تاتنهام و زسکا مسکو مقابل موناکو قرار گرفتند.

لورکوزن در حضور بیش از 28 هزار تماشاگر ورزشگاه بای آرنا میزبان تاتنهام بود که این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

این مسابقه در نیمه اول بر خلاف نیمه دوم بسیار آرام و بدون ایجاد موقعیت خاصی دنبال شد. اما در نیمه دوم لورکوزن متحول شده ظاهر شد و فشار زیادی روی دروازه تاتنهام آورد که موفق نبود و لوریس چندین بار دروازه را نجات داد.

بازی دو تیم در نهایت با تساوی بدون گل پایان یافت تا سومین تساوی لورکوزن در لیگ قهرمانان رقم بخورد.

سومین تساوی لورکوزن در اروپا مقابل تاتنهام/صدرنشینی موناکو با تک امتیاز از مسکو

در دیگر بازی این گروه زسکامسکو میزبان موناکو بود که این مسابقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

دقیقه 34 بازی گل اول را زسکا به ثمر رساند.  توسیچ با کنار زدن جفرسون در سمت راست اقدام به شوترنی از کناره های محوطه جریمه کرد که سوباشیچ توپ را با شبرجه بلندش برگشت داد ولی در برگشت لاسینا ترائوره حساب کار را 1-0 به سود زسکا کرد.

دقیقه 87 اما برناردو سیلوا اجازه نداد بازی به سود میزبان خاتمه بیابد. او هم همانند ترائوره در برگشت و پس از مهار قابل ذکر آکنفیف توپ را درون دروازه حریف قرار داد.

در نهایت تیم فرانسوی موفق شد یک امتیاز ارزشمند را در هوای سرد روسیه به دست آورد.

در جدول این گروه موناکو با پنج امتیاز صدرنشین است. تاتنهام با جهار ، لورکوزن با سه و زسکا با دو امتیاز در رده های بعدی قرار دارند.
سومین تساوی لورکوزن در اروپا مقابل تاتنهام/صدرنشینی موناکو با تک امتیاز از مسکو

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار