تبریز؛

برگزاری مسابقات سوارکاری استقامت کشور در عجب شیر

مسابقات سوارکاری استقامت کشور در عجب شیر برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛فرماندار عجبشیر گفت: عجب شیر ظرفیت بالایی برای توسعه رشته های مختلف سوارکاری دارد.

مراثی زمان برگزاری این رقابت ها از 14 تا 16 آبان سال جاری عنوان کرد و افزود: این شهرستان آماده برگزاری مسابقه های کورس و استقامت سوارکاری استان و کشور است.

وی ابراز امیدواری کرد: تا برگزاری این مسابقات در عجب شیر بتواند در توسعه و پیشرفت روز افزون ورزش سوارکاری در این شهرستان موثر باشد.

وی گفت: در سال های گذشته مسئولان عجب شیرهمکاری خوبی برای برگزاری مسابقات سوارکاری در این شهرستان داشتند که امیدواریم در فصل جاری نیز این همکاری ادامه داشته باشد.

این مسابقات با همکاری فدارسیون سوارکاری کشوری و هیئت سوارکاری آذربایجان شرقی در بخش های 40، 60 و 115 کیلومتری در ساحل تفریحی رحمانلو برگزار می شود.

در برگزاری این مسابقات نهادهای دولتی و غیردولتی عجبشیر از جمله نیروی انتظامی، سازمان فرهنگی کوثر، شهرداری عجب شیر و جوان قلعه، هلال احمر، آموزش وپرورش، شبکه بهداشت و درمان، دامپزشکی، محیط زیست، راه وشهرسازی، آبفای روستایی و ورزش و امور جوانان با فرمانداری این شهرستان مشارکت می کنند.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.