فرماندار پلدختر گفت: عدم حمایت از ورزشکاران مطرح و حرفه ای در شهرستان پلدختر انگیزه فعالیت های ورزشی را از جوانان گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ نورالدین درمنان در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان پلدختر افزود با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری واگذاری اماکن دولتی به بخش خصوصی لازم است اما بهتر است سالن های ورزشی به کسانی واگذار شوند که مشکلات مردم از جمله جوانان را به ویژه از لحاظ مالی درک کنند .

وی گفت: ورزشکاران شهرستان پلدختر که بعضی در سطح دنیا مطرح هستند از نظر معیشتی در مضیقه قرار دارند که اگر به آنها توجه نشود انگیزه فعالیت های ورزشی از سایر جوانان از بین می رود .

درمنان افزود: باید به قشر ورزشکار و مدال آور توجه بیشتری شود نه تنها از نظر مالی بلکه می توان از راه های مختلف با وجود کمبود اعتبار حتی با اهدا چند دست لباس ورزشی و دیدار از قهرمانان ورزشکاران را حمایت کرد .

فرماندار پلدختر گفت: هفته تربیت بدنی فرصت مغتنمی برای انجام هر چه بیشتر فعالیت ها ورزشی است که باید به طور عملی در ورز شهرستان تغییراتی ایجاد شود و می توان در این هفته مسابقات مختلف بومی محلی در بین روستاییان برگزار کرد .

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.