سیستان وبلوچستان

کیفیت مطلوب دوره‌های آموزشی در سیستان و بلوچستان

رئیس شوراهای حل اختلاف سیتسان و بلوچستان ضمن مطلوب ارزیابی نمودن دوره‌های آموزشی در شوراهای حل اختلاف سیستان و بلوچستان بر استمرار این روند تا پایان سال جاری تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان.، محمد رضا طاهری اظهار داشت: در شش ماهه امسال دوره‌های آموزشی مصوب کمیسیون آموزش معاونت آموزش دادگستری در تمامی شهرستان های استان برگزار شده است.

وی افزود: در مجموع 966 نفر در دوره‌های آموزشی شش ماهه اول امسال شرکت کرده‌اند که از این تعداد 291 نفر زن و 675 نفر مرد بوده اند.

طاهری بیان کرد: در این مدت 432 ساعت کلاس آموزشی در استان تشکیل شده که 7 هزار و 420 نفر ساعت در این دوره‌های آموزشی شرکت کرده اند.

وی با اشاره به عناوین دوره‌های آموزشی در شش ماهه نخست امسال گفت: انواع دعاوی و نحوه محاسبه هزینه‌های قانونی، آشنایی با اوراق و فرم‌های قضایی و اداری و آشنایی با انواع قراردادها از مهمترین عناوین دوره‌های آموزشی در شش ماهه نخست امسال بوده است.

طاهری با تاکید بر کیفی برگزار شدن دوره‌های آموزشی در سال 95 گفت: تمامی دوره‌های آموزشی در مرکز استان به صورت کارگاهی و همراه با پرسش و پاسخ برگزار شده که نتایج بسیار خوبی به دنبال داشته است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار