اردوی بقاء در شرایط سخت در گلستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان گفت:‌ اردوی آموزشی بقاء در شرایط سخت ویژه تیم های بهداشت ، درمان و توانبخشی منطقه یک کشور به میزبانی جمعیت هلال احمر استان گلستان در اردوگاه امیر محمد قاسمی دلند از 27 تا 29 مهر برگزار می شود.

دکتر حسین احمدی افزود : در این اردو 80 تن از عوامل امدادی و تیم های بهداشت و درمان اضطراری از استانهای خراسان رضوی ، سمنان ، خراسان شمالی ، خراسان جنوبی و گلستان مشارکت خواهند داشت .

وی ادامه داد: این اردو با هدف حفظ و ارتقای آمادگی های تخصصی ، حرفه ای ، جسمانی و همچنین هماهنگی عملیاتی و هم افزایی اعضای تیم های بهداشت و درمان اضطراری برگزار می شود.

احمدی خاطر نشان کرد: تیم های بهداشت و درمان اضطراری جمعیت هلال احمر متشکل از فارغ التحصیلان دانشگاهی مرتبط با خدمات سلامت تشکیل شده که جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در شرایط اضطرار سازماندهی می شوند.

وی گفت : شرکت کنندگان در این اردو با مباحث آموزشی ؛ سامانه های بهداشت و درمان اضطراری ، مروری بر بقای عمومی ، آشنایی با بسته بقاء ، آشنایی با روانشناسی بقاء ، تثبیت و انتقال مصدوم ، اسکان و سرپناه ، جهت یابی ، نقشه خوانی و کار با جی پی اس آشنا خواهند شد.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.