آیت الله علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان بر لزوم دقت بر فعالیت‌های دانش آموزان تاکید کردند و گفتند: اولیا و مربیان مدارس دو رکن اساسی در تربیت دانش آموزان هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛همزمان با هفته ی اولیا ومربیان ،مدیران آموزش‌وپرورش استان قم  با آیت‌الله علوی‌گرگانی دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

ایشان دراین دیدار بر لزوم دقت بر فعالیت‌های دانش آموزان تاکید کردندو گفتند:در این زمینه اولیا و مدیران مدارس باید دقت لازم را داشته باشند چرا که اولیا و مربیان مدارس دو رکن اساسی در تربیت دانش آموزان هستند.

آیت‌الله علوی‌گرگانی خاطرنشان کرد: اولیا دانش آموزان و مربیان مدارس می‌توانند در کنار هم اقدامات سودمندی در راستای تربیت فرزندان داشته باشند.

مرجع تقلید شیعیان عمل به گفتار را از مهم‌ترین نکات در اصول تربیتی برشمرد و ادامه داد: بی‌توجهی به این موضوع و عمل معکوس گفته‌ها اثرات منفی در تربیت فرزندان و دانش‌آموزان دارد.

استاد برجسته حوزه علمیه با اشاره به رفتار نامناسب برخی مربیان در برخورد با دانش آموزان عنوان کرد: این رفتارها نباید در مواجهه با دانش آموزان انجام شود از همین حیث مسئولان آموزش و پرورش باید این مسئله را مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار