حافظی در صحن شورای شهر تهران:

حذف کمیسیون تخصصی از کمیته نظارت بر فروش شهروند/ چرا صحبت اعضا از سایت شورا فیلتر می‌شود؟

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران، گفت: حذف نماینده کمیسیون سلامت شورا از کمیته پنج نفره نظارت بر فروش شرکت شهروند و انتخاب 2 نماینده از هیئت رئیسه، نادیده گرفتن مصوبه شورا و خلاف واقع است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، رحمت‌الله حافظی در دویست و نود و هشتمین جلسه شورای شهرتهران و در تذکر پیش از دستور جلسه در خصوص ترکیب کمیته پنج نفره برای نظارت بر فروش شهروند، گفت: در جلسه فروش سهام شرکت شهروند ابتدا پیشنهاد شد کمیته سه جانبه‌ای متشکل از نمایندگان سه کمیسیون (برنامه و بودجه، معماری و شهرسازی و نظارت) برای نظارت بر فروش شهروند تشکیل شود که با درخواست رئیس کمیته محیط زیست، ترکیب این کمیته به پنج نفر افزایش یافت.

وی ادامه داد: بر این اساس یک نفر از کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر و یک نفر از هیئت رئیسه نیز به این کمیته راه یافتند اما در صورت جلسه ارسالی مشاهده شد که نماینده کمیسیون سلامت حذف شده و به جای آن دو نفر از هیئت رئیسه در این کمیته جایگزین شدند.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران، با اشاره به اینکه بر اساس فایل‌های صوتی و تصویری موجود از آن جلسه، کمیسیون سلامت باید عضو این کمیته باشد، تصریح کرد: درخواست دارم متن صورت جلسه مذکور اصلاح شده و متعاقبا به فرمانداری ارسال شود.

حافظی همچنین تاکید کرد: یک کارمند شورا حق ندارد اظهار نظر یا یادداشت‌های اعضای شورای شهر را فیلتر کند، اجاره ندهید این رویه باب شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار