بازیگر فیلم سینمایی «کتاب قانون»، گفت: انسان موجودی است که تشویق کردن را دوست دارد و تقدیر در جشنواره فیلم یاس برای هنرمندان لذت بخش خواهد بود.

ترغیب هنرمندان به ساخت آثار متفاوت ضروری است
فریده سپاه‌منصور در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛درباره تاثیر برگزاری جشنواره یاس بر ارتقاء کیفیت شبکه نمایش خانگی، اظهار داشت: رقابت یکی ازابزارهای مهم برای بالا رفتن کیفیت در هر صنف بوده است و سینما و نمایش خانگی نیز از این قاعده مستثنی نیست و مهمترین فضا برای ایجاد رقابت در حوزه تصویر برگزاری جشنواره است.

وی درباره اهمیت رسانه نمایش خانگی، گفت: این رسانه را دوست دارم چون مردم با میل خود آثار آن را انتخاب و خریداری می کنند و خوشبختانه در سال های اخیر آثار خوبی هم در این رسانه تولید شده است.

بازیگر سریال «شاهگوش» در پاسخ به این سوال که در جشنواره امسال شاهد تقدیر از سازندگان سریال در شبکه نمایش خانگی هستیم و این مهم چقدر به ترغیب فیلم سازان برای ورود به این عرصه کمک خواهد کرد، تصریح کرد: انسان موجودی است که تشویق کردن را دوست دارد و به طبع این کار هم برای هنرمندان لذت بخش خواهد بود و مطمئن هستم هنرمندان دیگر هم ترغیب خواهند شد که کارهای متفاوت تر و بهتری از آن چه تا به حال ساخته شده است را ارائه دهند.

سپاه‌منصور، افزود: قطعاً این جشنواره به فیلم سازان جوان نیز کمک می کند تا با انگیزه بیشتری فعالیت کنند.

وی درباره سریال‌های مورد علاقه‌اش در نمایش خانگی، گفت: «قهوه تلخ» به کارگردانی مهران مدیری یک اتفاق خاص بود زیرا تا پیش از آن مردم شاهد سریال به این شکل و شمایل نبودند برای همین هم استقبال خوبی از آن شد. علاوه بر آن سریال های «شهرزاد» و «شاهگوش» هم مورد علاقه‌ام است.

بازیگر فیلم سینمایی «کتاب قانون»، در ادامه در مورد اینکه شبکه نمایش خانگی چقدر با مخاطبانش صادق بوده است، بیان داشت: این رسانه به دلیل صادق بودنش به نوعی سلیقه مردم را تغییر داده است و حالا هم انتظار مردم از آثار نمایش خانگی بالا رفته است. بهرحال امیدوارم این رسانه در سال های بعد پیشرفت های خوبی داشته باشد و کارگردان های خوبی که در حال حاضر بیکار هستند در این رسانه آثار دیدنی ای تولید کنند.

سپاه منصور در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید به واسطه کدام نقش‌تان به مردم معرفی شدید، گفت: نقش خانم دهقان در سریال «عقیق» بسیار در زمان خودش مطرح شد، طوری که وقتی می‌خواستم برای بچه‌هایم شیر بخرم نمی‌توانستم زیرا بقال‌ها در آن زمان فکر می‌کردند واقعا من خودم 90 تا گاو دارم و می‌گفتند تو چرا می‌خواهی شیر بخری وقتی خودت گاوداری داری.
چهارمین جشنواره بین المللی فیلم یاس از ۹ تا ۱۳ آبان به دبیری سید مصطفی ابطحی در استان مازندران برگزار می شود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار