مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت :اولین برنامه تجلیل از باشگاه‌ها، هیئت‌ها و ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های برتر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرامرز کیانی زاده، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با تبریک هفته تربیت‌بدنی به جامعه ورزش اظهار داشت: با شعار سلامت، افتخار و معنویت با ورزش  هفته تربیت بدنی را در استان خوزستان آغاز کردیم و برنامه‌های متنوعی برای این هفته تدارک دیده شده است.

وی با بیان اینکه هدف ما تقویت و توسعه ورزش همگانی است عنوان کرد: 400 برنامه برای این هفته پیش‌بینی شده که در سطح استان خوزستان برگزار ‌می‌‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در زمینه فعالیت‌های خود ادامه داد: اولین برنامه پیش‌بینی شده تجلیل از باشگاه‌ها، هیئت‌ها و ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های برتر است که سال گذشته انجام دادیم و امسال نیز برگزار می‌کنیم.

وی درباره برنامه تجلیل که روز یکشنبه 2 آبان ماه برگزار می‌شود، عنوان کرد: با بازبینی و بررسی عملکرد از 80 باشگاه، 17 هیئت استان، 60 هیئت شهرستانی و 9 اداره ورزش و جوانان شهرستانی تجلیل می‌شود.

کیانی‌زاده گفت: همایش بزرگ صبحگاهی روز 27 مهر ماه در زمین شماره 3 تختی، با حضور کارکنان دولت انجام‌ می‌شود. پیاده‌روی در 10 شهرستان، کوهپیمایی در 10 شهرستان و38 برنامه غبارروبی مرقد مطهر شهدا در شهرستان‎ها از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در بخش جوانان است.

وی دیدار جامعه ورزش با آیت‌الله جزایری را از دیگر برنامه‌ها در هفته تربیت بدنی اعلام کرد و افزود: دیدار با خانواده شهدای بزرگوار مدافع حرم و برپایی نمایشگاه مدت 10 روز به مناسبت ایام سوگواری سیدالشهدا (ع) در اداره کل ورزش از دیگر برنامه‌های مهم اداره کل ورزش و جوانان است.

مدیرکل ورزش و جوانان با اشاره به توسعه ورزش همگانی در شهر بیان کرد: با همکاری شهرداری اهواز جشنواره ورزش همگانی را در جاده ساحلی اهواز روز 29 و 30 مهرماه برپا می‌کنیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.