معاونت فرهنگی ، رئیس و کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی تبریز از گزارشگر توانمند دربیمارستان بین المللی تبریز عیادت کردند.

عیادت مسئولان تراکتورسازی از مجری و گزارشگر معروفبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛چند تن از مسئولان باشگاه تراکتورسازی تبریز به صورت حضوری در بیمارستان بین المللی تبریز حاضر شده و با جواد خیابانی گزارشگر و مجری مطرح رسانه ملی ملاقات کردند.

در این دیدار کاظم شهریاری معاون فرهنگی باشگاه تراکتورسازی، اسماعیل قلیچ خانی رئیس کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی به همراه چند تن از اعضای کانون هواداران  این تیم حضور داشتند.

خیابانی طی روزهای گذشته به دلیل مشکل گوارشی در این بیمارستان بستری شده و روز گذشته تحت عمل جراحی قرار گرفت که اکنون وضعیت عمومی وی رضایت بخش است.

جواد خیابانی مجری و گزارشگر ترک زبان کشورمان بارها و بارها از علاقه خود به تیم‌های تبریزی سخن گفته و خود را طرفدار تیم تراکتورسازی معرفی کرده است.

خیابانی ضمن ابرازخوشبختی در این دیدار از مردم آذربایجان و هواداران خونگرم تراکتور سازی تشکر کرد وگفت از همان ابتدای حضورم در بیمارستان مردم خونگرم آذربایجان مرا تنها نگذاشته و به من ابراز محبت می کنند من از این همه مهرورزی مردم آذربایجان سپاسگزارم و دست تک تک آنها را می بوسم و برای تیم های آذربایجان بویژه تراکتورسازی آرزوی موفقیت دارم .و از شما می خواهم عرض ارادت و تشکر مرا به مردم آذربایجان و هواداران پرشورو شعور و بافرهنگ تراکتورسازی ابلاغ فرمایید.

خیابانی گفت: همانطور که دربازی با نسف قارشی گفتم که اگر اسم این تیم نسف است تراکتور برای ما نفس است بازهم تاکید می کنم تراکتور برای ما نفس است و هوادران با فرهنگ و پرشور و شعور تراکتور فرهنگ جدیدی بنام عیبی یوخ را به عرصه ورزشی کشور ارائه کردندآنها در هر بازی علاوه بر تشویق تیم خود به تشویق تیم حریف نیز می پردازند که این نشان از فرهنگ والای مردم آذربایجان است.و من به عنوان قطره ای از دریای هوادران را تراکتور به آذربایجانی بودنم افتخار می کنم.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.